Maandelijks opzegbare abonnement na de eerste maand beëindigen

• 10 January 2017
  • 6 reacties
  • 428 x bekeken

Hoi, mijn maandelijks opzegbare sim only abonnement gaat in op 30 januari aanstaande. Ik wil direct ook weer beëindigen..

Nou heb ik me laten vertellen dat je bij een maandelijks opzegbaar abonnement 2 maanden verplicht klant bent, maar uit andere bronnen verneem ik echter dat dit niet het geval is en dat ik gewoon na de eerste maand (plus 5 dagen?) kan beëindigen..

Wat ik graag zou willen weten is welke informatie klopt en op welke datum ik mijn maandelijks opzegbare sim only abonnement, dat op 30 januari aanstaande ingaat, kan beëindigen..

Alvast bedankt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Opzeggen kan alleen telefonisch. Bel hiervoor de klantenservice en kies "opzeggen".
Beste Eric, dat vroeg ik niet.

Zou je mijn bericht nog eens goed willen lezen?

Mijn vraag was dus niet HOE ik moet opzeggen, maar welke informatie klopt..
Reputatie 7
Badge +4
En dat kunnen ze je daar ook vertellen. Wij kunnen als mede klanten jouw gegevens niet inzien.
Ik mag toch aannemen dat daar standaard voorwaarden voor zijn? Hoe moeilijk kan het zijn om hier gewoon een duidelijk antwoord op te geven?

Er is toch een voorwaarde waarin staat dat je na 1 maand je abonnement wel of niet kan beëindigen? Mijn klantgegevens hebben hier toch niks mee te maken?

Of Tele2 hanteert geen duidelijke voorwaarden en doet maar wat bij elke klant. Dat zou een hoop verklaren.

Wellicht een moderator die een simpele vraag kan beantwoorden?
Nou wilde ook bij Tele2 komen, maar service is kennelijk zo slecht en mijn schoonzoon heeft wel abbo, van Tele2, maar spijt heeft hij. Werd tot 2 keer toe teveel afgeschreven en een aantal keren afgesloten.... Ik ga wel naar T-Mobile die heeft a.s. maandag top sim only abbo. alles onbeperkt..... en dat voor € 35 eurries.....Dag Tele2... Zorg eerst maar eens voor goede service en duidelijke voorwaarden
Reputatie 5
Badge +3
Dag,

Na een maand kan je deze ook weer opzeggen? Gaat het daarna ook om een nummerportering? Mocht je willen opzeggen ook al was het je vraag niet dan kan het alleen telefonisch.

@ seq
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic aan te maken. Je zit nu namelijk in een topic van iemand anders. Je kan een eigen topic aanmaken door op 'stel een vraag' te klikken.

Vriendelijke groet,
Trinh