beantwoord

Maandelijks opzegbaar SO > abonnemen met toestel

• 18 januari 2018
  • 5 reacties
  • 94 x bekeken

Hi, ik ben zojuist overgestapt, ik heb een SO maandelijks opzegbaar contract. Momenteel heb ik nog een functioneel toestel, maar ik zou niet verbaasd zijn als deze het over 6 maanden begeeft. Is het mogelijk om dan een toestelbundel erbij te nemen? Op de website staat dat jullie dit zien als verlenging, wat zou betekenen dat dit niet mogelijk is. Uit een organisatorisch/klantretentie oogpunt zou dit wel benefiet kunnen zijn. Als dit niet mogelijk is dan kan ik uit porteren naar prepaid, en dan terug porteren naar post paid om dit te omzeilen alleen is dit erg omslachtig. Is dit de enige manier? of is het mogelijk om alsnog een toestelbundel aan te sluiten? Ik hoor graag van jullie!
groetjes,
UsedBanana
icon

Beste antwoord door Rena Chan 18 januari 2018, 18:57

Je kan altijd met een simonly verlengen naar abonnement met toestel, omdat je simonly maandelijks opzegbaar is, kun je dus ook verlengen naar een maandelijkse opzegbaar abonnement met toestel. Als je binnen 24 je abonnement wilt stoppen, kan, je betaalt alleen het resterende toestel lening in een keer.

Met verlengen ga je dus ook meer akkoord met nieuwe tarieven en voorwaarden. Dat is het enige verschil.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je kan altijd met een simonly verlengen naar abonnement met toestel, omdat je simonly maandelijks opzegbaar is, kun je dus ook verlengen naar een maandelijkse opzegbaar abonnement met toestel. Als je binnen 24 je abonnement wilt stoppen, kan, je betaalt alleen het resterende toestel lening in een keer.

Met verlengen ga je dus ook meer akkoord met nieuwe tarieven en voorwaarden. Dat is het enige verschil.
Super thanks voor je snelle antwoord! Pak van m'n hart 😉
Fijne avond nog!
Reputatie 5
Badge
Hi UsedBanana,

Ik zie dat een en ander inmiddels duidelijk is geworden, bedankt daarvoor @Rena Chan! Kan ik op dit moment nog iets voor je doen?
Nee hoor is prima, wat mij betreft mag het topic gesloten worden!
Reputatie 5
Badge
Helemaal goed! Dit topic wordt gesloten, als er toch nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic aanmaken.

Alvast een goed weekend gewenst. 🙂