beantwoord

maandelijks opzegbaar sim only abo omzetten in abo+mobiel

• 8 mei 2015
  • 3 reacties
  • 159 x bekeken

Dag mensen,

Ik heb bij tele2 in oktober 2014 een maandelijks opzegbaar sim only abonnement afgesloten.
Nu is mijn huidige mobiel niet meer te gebruiken en wilde ik een nieuw abonnement afsluiten met een nieuw mobiel bij een andere provider.
Ik wilde uiteraard wel mijn nummer houden. Na het invullen en opsturen van het contract kreeg ik een mailtje dat het contract pas op 14-08-2015 omgezet kan worden.

Ik lees in andere topics dat je minimaal 6 keer betaald moet hebben. Dit heb ik dus al gedaan.
Moet ik nu 3 maanden zonder mobiel doen of is er iets fout gegaan?
icon

Beste antwoord door Bombarie 9 mei 2015, 00:19

Gaat niet zo lekker met oude en nieuwe abbo's en ook nog eens een systeem uit het jaar Pong.
Jij wilt geen abbo met phone bij Tele2, dus je zegt gewoon op.
Wil je nu een abbo met phone bij Tele2 kan dat pas na 6 maanden.
De afwijzing die jij hebt gekregen is op basis van verouderde jaarcontracten.
BRON

Wanneer je een Sim-only bij ons hebt afgenomen, kan je pas na 6 maanden een abonnement met toestel afsluiten.
Opzeggen kan je wel gewoon maandelijks doen
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +5
Je kunt pas 2 maanden voor einde van een contract overstappen, dit is bij 1 of 2 jaar contracten. Lijkt mij dat het hier fout gaat omdat je een maandeliijks opzegbaar abo hebt.
Tele2 houdt er zulke idiote regeltjes op na dat je beter kunt bellen hoe het zit.
Reputatie 7
Badge +5
Gaat niet zo lekker met oude en nieuwe abbo's en ook nog eens een systeem uit het jaar Pong.
Jij wilt geen abbo met phone bij Tele2, dus je zegt gewoon op.
Wil je nu een abbo met phone bij Tele2 kan dat pas na 6 maanden.
De afwijzing die jij hebt gekregen is op basis van verouderde jaarcontracten.
BRON

Wanneer je een Sim-only bij ons hebt afgenomen, kan je pas na 6 maanden een abonnement met toestel afsluiten.
Opzeggen kan je wel gewoon maandelijks doen
Badge +5
Wat is er niet oud bij Tele2, soms krijg je nog steeds emails/post met het 0900 klantnummer bijvoorbeeld zoals in de opzegbrief en mails.