beantwoord

Maandelijks opzegbaar met toestel eerder opzeggen

• 20 april 2018
  • 3 reacties
  • 1175 x bekeken

Hallo,

Einddatum zou 7 december 2019 moeten zijn alleen omdat ik er een maandelijks opzegbare variant erbij heb genomen ga ik die dan opzeggen.

Per 30 juni 2018 zou ik die dan op willen zeggen, alleen wat ik me afvraag, wanneer krijg ik de resterende toestelkosten gefactureerd is dat dan per 30 juni 2018? Of moet ik dat direct betalen bij t opgeven van een opzegging?
icon

Beste antwoord door eric 20 april 2018, 23:09

Verstandig is om gelijk het toestel per ideal in de mijn.tele2.nl omgeving af te betalen. Daarna kun je gelijk het abonnement opzeggen met 1 maand opzeg termijn.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Even voor de duidelijkheid? Je hebt een maandelijks opzegbaar abonnement en je hebt een toestel erbij genomen. Als je dat toestel helemaal hebt betaald, kun je je abonnement maandelijks opzeggen.
Dat doe je telefonisch bij de klantenservice Tel.020-754 4444
Even voor de duidelijkheid? Je hebt een maandelijks opzegbaar abonnement en je hebt een toestel erbij genomen. Als je dat toestel helemaal hebt betaald kun je je abonnement maandelijks opzeggen.Even voor de duidelijkheid? Je hebt een maandelijks opzegbaar abonnement en je hebt een toestel erbij genomen. Als je dat toestel helemaal hebt betaald kun je je abonnement maandelijks opzeggen.

Nee, ik kan het ook tussendoor opzeggen.
Reputatie 7
Badge +4
Verstandig is om gelijk het toestel per ideal in de mijn.tele2.nl omgeving af te betalen. Daarna kun je gelijk het abonnement opzeggen met 1 maand opzeg termijn.