beantwoord

Maandelijks opzegbaar met telefoon , hoe werkt dat?

• 10 mei 2018
  • 8 reacties
  • 3398 x bekeken

Hallo allemaal,

Hoe werkt een maandelijks opzegbaar abbonoment met een telefoon erbij?
Dit lijkt mij een goede optie , omdat als ik over bijvoorbeeld 1 jaar een hypotheek wil aflsuiten dan kan ik het abbonment gewoon beieindigen zonder boete of iets dergelijks en dan heeft het geen effect op je hoogte van je maximale hypotheek.

Stel ik neem nu een abbo, over 1 jaar wil ik er vanaf, dan betaal ik alleen de resterende toestelkosten in 1 keer en dan ben je van het abbonoment af, is dat zo? Ik hoor het graag.

Mvg
Gitaarmeneer
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 10 mei 2018, 14:12

Als je een abonnement met toestel afsluit en je neemt toestelkrediet voor 24 maanden dan kun je dat tussentijds geheel of gedeeltelijk aflossen.Maar in principe betaal je 24 termijnen en dat is het contract. Daarom zie je nu 24 maanden staan .Een maandelijks opzegbaar abo kan pas beeindigd worden als het toestel geheel is betaald. Dat kan per maand . Je kunt morgen even telefonisch navragen of je daadwerkelijk een maandelijks opzegbaar abo hebt.
Tel.020-754 4444
Zet in je forumprofiel ook even je klantnummer. Maakt het makkelijker voir de Tele2 medewerkers.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Ik heb het abbonoment nu afgesloten, echter zie ik in de bevestigingsmail nergens dat het maandelijks opzegbaar is, ik zie alleen contractduur 24 maanden. Dit klopt niet aangezien ik maandelijks opzegbaar heb aangevinkt. Hoe zit dit?
Dat komt omdat de toestelkosten in 24 maanden worden betaald. Is wel een beetje verwarrend.
Reputatie 7
Badge
Als je een abonnement met toestel afsluit en je neemt toestelkrediet voor 24 maanden dan kun je dat tussentijds geheel of gedeeltelijk aflossen.Maar in principe betaal je 24 termijnen en dat is het contract. Daarom zie je nu 24 maanden staan .Een maandelijks opzegbaar abo kan pas beeindigd worden als het toestel geheel is betaald. Dat kan per maand . Je kunt morgen even telefonisch navragen of je daadwerkelijk een maandelijks opzegbaar abo hebt.
Tel.020-754 4444
Zet in je forumprofiel ook even je klantnummer. Maakt het makkelijker voir de Tele2 medewerkers.
Reputatie 7
Badge
Dat komt omdat de toestelkosten in 24 maanden worden betaald. Is wel een beetje verwarrend.

Is zeer verwarrend en onduidelijk.
Abonnement en toestelkrediet apart specificeren in een bevestiging kan toch niet zo moeilijk zijn?
Is er trouwens een e-mail adres waarop ik tele 2 kan mailen?

call me paranoid maar ik wil graag schriftelijk bevestiging dat mijn abo maandelijks opzegbaar is, aangezien dit nergens op schrift staat.
Reputatie 7
Badge +2
Op je contract zou je moeten zien dat je een maandelijksopzebaar abonnement heb met telefoon aflossing van 24 maanden.

zit een beetje raar uit, maar goed.

Mailen kan niet, maar je kunt wel jou klant nummer toevoegen aan je profiel en kan een moderator voor jou kijken als je contract maandelijks opzegbaar is. @Frenk van Tele2 is vaak aanwezig in het weekend.
Reputatie 5
Badge
@Frenk van Tele2 is niet aanwezig, maar ik gelukkig wel. :)

Je kunt is inderdaad de maandelijks opzegbare variant. Ik heb hiervan ook een bevestiging per mail naar je verzonden.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen