vraag

Logica van Tele2

  • 25 september 2019
  • 2 reacties
  • 168 x bekeken

Tele2 kan nooit wat vertellen over de voorraad van bepaalde toestellen bij een abonnement.

Maar hopelijk is er over het volgende wel wat te vertellen,

Er word al 2 weken gewacht op een iphone XR ,
maar op jullie site staat al een paar dagen als je NU gaat bestellen “ voor 23.00 besteld, morgen in huis “

ook de huidige wachtlijst voor de 64GB is weg, en de 128GB is 2 weken levertijd. De bestelling van ons betreft een 64 GB

Nu snap ik ergens wel dat er een contract is en het toestel vanzelf wel ooit onze kant op komt. En het interessanter klinkt voor mensen die nog een contract moeten afsluiten om hem morgen in huis te hebben.

maar vind het toch oprecht bizar en een stukje slechte service.

2 reacties

Reputatie 1
Helaas heb je gelijk. Het feit dat dit al jaren zo gaat geeft aan hoe Tele2 hier in staat. En waarom zouden ze iets veranderen, de klant is immers al onder valse voorwendselen binnengehaald. Laten we hopen dat nu na de fusie met T-Mobile Tele2 snel verdwijnt, zou voor veel mensen een hele zorg minder zijn.
Gaat T-Mobile een hoop moeite kosten om de kantoorpikkies en klantenservice op hetzelfde niveau te krijgen als bij hun.

Zit nu 3 weken te wachten omdat bezorgbedrijf Reviva het ook al verprutst had.
Tele2 vind het allemaal wel prima, en geen enkele service of begrip.

Heb het probleem van tele2 vervolgens bij T-mobile neergelegd en die bood al meerdere opties om het te willen oplossen.

Maarja dan bel je tele2 om te annuleren sta je 30 minuten in de wachtrij en nog niemand gesproken.
Dacht probeer even de wachtrij voor nieuwe klanten, die duurde letterlijk 2:50 minuten! Maar die verbinden je Natuurlijk weer naar een wachtrij waar je niet doorheen komt.

Reageer