beantwoord

Live chatten totaal niet mogelijk

• 21 August 2018
  • 32 reacties
  • 3187 x bekeken

Probeer al meerdere dagen en meerdere malen per dag een live chat te krijgen, maar er is nooit iemand beschikbaar.
Misschien een idee om ook daadwerkelijk iemand achter de live chat te zetten!!
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 23 August 2018, 08:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

32 reacties

Reputatie 1
Maar dat betekend niet dat er niet geklaagd mag worden over de service die tele2 bied.
Dan moet je ze niet aanbieden.
Of iets van negativiteit en dat omlullen naar positiviteit.
Iets proberen te verbeteren

Ikzelf ben ook klm, maar toen ik nog niet zo ver was, was klm wel mijn streven. En mijn klanten verwachte dat ik werk lever met mijn gereedschap dat dat ook werkte, Ondanks ze wisten dat ik Transavia was.
Maar dat betekend niet dat je dan maar ook met de pet naar moet gooien of halve producten op de markt moet zetten.
Reputatie 7
Badge +2
Klagen mag moet, en meer dan klagen zelfs, ik ben van mening dat de Nederlandse consument nogal lui is om verdere maatregelen te nemen wanneer klagen niet genoeg is.

Maar dat moet je doen op een manier die een resultaat oplevert, alleen maar boos met stoere taal reageren zal niet helpen.
Reputatie 1
Ja en wat kan je dan doen tegen een groot bedrijf ? waar negativiteit, klachten en andere dingen word genegeerd en verwijderd?

Als ik naar mijzelf kijk ben ik continu bezig met verbeteringen en dingen ontdekken om nog beter te worden.
En ik zorg er gewoon voor dat mijn klanten niet boos worden of wat te klagen heb. Of ik nu transavia tarief heb of klm tarief.

Inmiddels is mijn tarief hoger dan klm en dat willen klanten er graag voor betalen.

Als elk bedrijf nou z'n instelling had. We gaan zo ons best doen dat er geen klachten zijn....

Ik sluit me aan bij de opmerking van Ilovemijnprovider, dat als je goedkoop bent, het niet hoeft te betekenen dat je mindere kwaliteit moet leveren!

En daar heb je gelijk in, alleen moet je wel kijken wat onder de basis voorzieningen valt en wat als extra voor het geld beschouwd mag worden.

Vlieg je met klm, dan verwacht je wel meer dan als je bij Transavia vliegt.

De webshop van Tele2 is gewoon niet meer van deze tijd, dat klanten op een aparte pagina die 3 keer per week bijgewerkt wordt, de levertijden moet gaan opzoeken is onbegrijpelijk, ieder halve amateuristisch webshop heeft een goed werkenden voorraad informatie systeem.

Helemaal mee eens. Het is erg onduidelijk op de website en ook in de nieuwe App..
Daardoor ook ontstaan er vragen en onnodige drukte bij de klantenservice. Dat er ook bij andere providers fouten gemaakt zijn door klantenservice medewerkers geloof ik meteen. Dat gebeurt bij alle instanties en echt niet alleen bij providers.

Ik ben zelf bij Tele2 een paar keer goed geholpen em te woord gestaan door medewerkers, alleen bleek het systeem het dan toch weer anders uit te voeren dan werd beloofd aan de telefoon. Dan wordt het lastig om je probleem opgelost te krijgen.
Reputatie 7
Badge +2
Laten we niet doen alsof er niets verbetert bij Tele2 , want dat is wel degelijk het geval. Kijk bijvoorbeeld naar de unieke data blokkade voor landen waarvoor je geen bundel hebt (sinds 8/8). Echter is Tele2 nog niet op elk terrein aanbeland op het niveau van de big3 providers, maar is wel goedkoper. De consument heeft keuze.

Voor wat betreft de virtuele assistent is het niet zo dat je heel snel geholpen wordt (indien de bot je niet kan helpen en je een medewerker nodig hebt) terwijl anderen aan de telefoon in de wacht staan. Als er wachttijden zijn, dan zijn die op beide media.
Reputatie 5
Badge
Ik zal een slotje gooien op dit topic. De oorspronkelijke opmerking is totaal uit het oog verloren.

Nee, er is geen storing met onze Live Chat. Het is op alle kanalen drukker dan normaal gesproken, het kan dus voorkomen dat je wat langer moet wachten voordat je een medewerker krijgt te spreken.

Onze Live Chat afdeling staat los van de telefonische klantenservice.
Er zijn zeker verbeteringen geweest bij Tele2 er is enorm veel veranderd ten goede in de loop der jaren. En er zal ongetwijfeld nog veel meer veranderen en hopelijk nog veel meer verbeteren.

In dit topic gaat het echter over live chatten en bereikbaarheid, en de onduidelijkheid en communicatie over leveringen.
Rena noemde al de gebrekkige webshop. De info over voorradig zijn van toestellen moet duidelijker zijn meteen aan het begin van de bestelling.
Ik denk dat het klantenforum en zijn medewerkers een grote rol kunnen spelen in de verbeteringen die nog moeten gebeuren
De klachten van de vele klanten zijn daar wekelijks gelezen, maar zullen blijven bestaan als ze alleen maar worden verdoezeld of goedgepraat.
Tele2 is een van de goedkopere providers en heeft vaak aantrekkelijke aanbiedingen, daar bestaat geen twijfel over. Maar ik denk toch dat klanten kiezen voor duidelijke eerlijke communicatie over een bestelling op den duur.