beantwoord

Live chatten totaal niet mogelijk

• 21 August 2018
  • 32 reacties
  • 3187 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

32 reacties

Ze bieden toch de mogelijkheid om door te verbinden met een medewerker, dus een beetje jammer dit muggenziften over de juistheid van de naam
Reputatie 5
Badge
Dat snap ik en heb ik ook best wel begrip voor, echter is de live chat een goede optie omdat het juist zo druk is op de klantenservice en je dus lang in de wacht staat.

En als BOT me kon helpen had ik de live chat niet nodig!

Echter heet het geen Live chat.

Dat snap ik en heb ik ook best wel begrip voor, echter is de live chat een goede optie omdat het juist zo druk is op de klantenservice en je dus lang in de wacht staat.

En als BOT me kon helpen had ik de live chat niet nodig!
Reputatie 7
Badge +4
De chat is met name een chatBOT functie. daarmee vangen ze de meeste vragen af. Als het moment daar is dat een agent nodig is probeert de BOT je "door te verbinden". Extra personeel is niet zo makkelijk voor een korte periode te vinden c.q. in te zetten. Er moet wel het e.e.a. getrained worden voordat je bij een telecom operator "in de lijn" kan. Maar goed, je meldt je nu op het forum, dus stel je vraag of volg het advies, bel ze op.
Reputatie 5
Badge
Als het druk is moeten ze extra personeel inzetten, dat gebeurt overal in het bedrijfsleven.
Anders moeten ze de mogelijkheid om live te kunnen chatten tijdelijk afsluiten

En wat als het extra personeel vakantie dagen hebben opgenomen en er onverwachts een enorme drukte is?
Ik weet niet precies wat het zo vertraagt. Maar mensen hebben juist nu veel vrije tijd dus bellen ze de klantenservice direct met dingen die zich zelf normaal gesproken oplossen binnen een paar uur.

Soms in het leven moet je even wachten 😉
Als het druk is moeten ze extra personeel inzetten, dat gebeurt overal in het bedrijfsleven.
Anders moeten ze de mogelijkheid om live te kunnen chatten tijdelijk afsluiten
Reputatie 7
Badge +4
Het is de laatste tijd druk op de klantenservice. Voorrang krijgen de telefonische gesprekken en de chatbot vangt veel standaard vragen af bij de chat. Dus, bel ze eens op of zet je vraag hier neer, dan kunnen misschien medeklanten of moderators je helpen.