vraag

levertijden mate 20 pro

• 12 juli 2019
  • 9 reacties
  • 308 x bekeken

Hey mensen van Tele2.

Ik heb op 29 juni een huawei mate 20 pro midnight blue besteld. Er was wat vertraging in het verwerken van de orders maar 3 juli kreeg ik gelukkig de bevestigingsmails binnen.

Een van de mails was dat er vertraging was in levering. No problemo en via https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/ kon ik zien dat de levertijd 3 weken was. Not great but not terrible 😉

Waarom dan een bericht?
Sinds een paar dagen is de mate 20 pro blue niet meer te zien en ook via de website is deze niet te bestellen/vinden voor mij.

Kunnen jullie checken of de kleur blauw drastisch buiten stijl is geraakt🤓 of dat er iets anders speelt?

9 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi @Bertel1986
Ik wil graag even kijken wat er aan de hand is .
Zou je me alsjeblieft een privebericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privebericht te sturen: Privbericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan
Thanks Arjan, bericht is de deur uit.
Hoi @Bertel1986,

Ik zit met dezelfde vraag, heb je al een antwoord ontvangen vanuit Tele2? Zo ja, dan ben ik daar ook erg benieuwd naar.

Alvast bedankt.

@Arjan van Tele2 Of zou u in dit topic wat duidelijk kunnen geven?

Groet,
Lars
@Lars1233 Hey Lars, die van mij was vastgelopen en moeten ze weer losrennen. Kost een paar werkdagen dus ik/we weten meer volgende week.
Ik zou Arjan een pm sturen zodat ze die van jou ook nalopen.
Reputatie 6
Badge
@Lars1233 Hey Lars, die van mij was vastgelopen en moeten ze weer losrennen. Kost een paar werkdagen dus ik/we weten meer volgende week.

Het is niet toegestaan om moderators ongevraagd privéberichten te sturen 😉

Ah wat vervelend! Hoop dat het snel voor je opgelost wordt.

Ga er zelf ook dan maar achteraan. Ondertussen duurt het al lang genoeg, in eerste instantie was het de volgende dag bezorgd..

Bedankt en succes ermee.
Reputatie 6
Badge
@Lasrijal
Welkom op het forum van Tele2.
Zou je een eigen topic willen maken?

Fijne dag,

Arjan
@Arjan van Tele2 Heb al contact opgenomen met de klantenservice. Helaas is het toestel niet meer leverbaar in de kleur Midnight Blue. Waarschijnlijk dat u dan net geluk heeft gehad @Bertel1986, hoop dat het toestel ook daadwerkelijk geleverd wordt aan u.

Maar gelukkig is het voor mij wel netjes opgelost door Tele2. De zwarte Huawei Mate 20 Pro kunnen heb ik kunnen bestellen, welke zondag geleverd wordt 🙂
Reputatie 6
Badge
Vandaag was er een wijziging in de status en bleek het toestel niet leverbaar,
Per 1 Juli zijn de prijzen en voorwaarden veranderd, ik kon de klant voor hetzelfde maandbedrag met grotere bundels het abonnement aanbieden.
Helaas is dit toestel niet meer verkrijgbaar in de maandelijks opzegbare vorm.
Spijtig heeft @Bertel1986 3 weken moeten wachten en kan het niet doorgaan.

Groet Arjan

Reageer