beantwoord

Levertijd van 4+ weken bij Iphone 11 pro max

• 20 september 2019
  • 9 reacties
  • 2900 x bekeken

Ik heb mijn Iphone 11 pro max midnightgreen 64GB op 13 september 16:00 besteld, maar zoals vele anderen nog geen mail gehad van Reviva. Nu staat er onder de actuele levertijden dat er een levertijd van 4+ weken is voor mijn Iphone. Ik had mijn contract vernieuwd met deze telefoon en deze gaat in op 22 september. Als deze levertijd echt zo is ga ik hoe jammer het ook is, naar een andere provider. Ook vind ik het vervelend dat ik geen mail heb gehad over een mogelijke late levering of enige updates. Ik hoor graag wat meer informatie.
icon

Beste antwoord door eric 20 september 2019, 12:36

Als je de 13e al besteld hebt zul jij hem eerder hebben dan klanten die "vandaag" pas bestellen. Helaas is de Iphone 11 weer bijzonder polulair, zeker de 64Gb modellen. Zelfs bij een "snelle" leverancier als mobiel.nl is er drie weken levertijd voor deze toestellen, Apple creeert altijd schaarste en levert de weinig toestellen voor alle pre-orders. Providers zijn afhankelijk hoeveel toestellen ze binnenkrijgen, en dat is bij Apple niet te voorspellen. We zien op het forum dat Tele2 klanten hun Iphone (met specifieke afmeting, geheugen grootte en kleur geleverd krijgen, dus de verzending van wat er beschikbaar komt is begonnen. Even geduld dus.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je de 13e al besteld hebt zul jij hem eerder hebben dan klanten die "vandaag" pas bestellen. Helaas is de Iphone 11 weer bijzonder polulair, zeker de 64Gb modellen. Zelfs bij een "snelle" leverancier als mobiel.nl is er drie weken levertijd voor deze toestellen, Apple creeert altijd schaarste en levert de weinig toestellen voor alle pre-orders. Providers zijn afhankelijk hoeveel toestellen ze binnenkrijgen, en dat is bij Apple niet te voorspellen. We zien op het forum dat Tele2 klanten hun Iphone (met specifieke afmeting, geheugen grootte en kleur geleverd krijgen, dus de verzending van wat er beschikbaar komt is begonnen. Even geduld dus.
Reputatie 3
Badge
Hi Elmas,

het is natuurlijk heel vervelend wanneer je lang moet wachten op een mooi toestel.
Helaas is dit toestel inderdaad heel populair.

Het leveren is inmiddels begonnen. Je ontvangt een email van Reviva zodra jij aan de beurt bent.
Nog heel even geduld.

Gr, Bernadet
gelden de wachtrijden voor als na 20 september hebt besteld of ervoor?
Reputatie 7
Badge +4
Jij hebt toch de 13e besteld, dat is voor 20 september.
Jij hebt toch de 13e besteld, dat is voor 20 september.
Nee ik heb 19 besteld
Is er iemand die al zijn of haar telefoon heeft? Dit duurt mij te lang! Jammer dat ik het niet elders heb besteld.. maar goed niks aan te doen. Hopelijk krijgen wij met zijn allen ons toestel zo snel mogelijk binnen.. denk het niet maar oke😒
Reputatie 7
Badge +4
Kijk in de diverse topics. Er zijn zeker al gelukkigen, maar bij een weteldwijde Apple launch zijn altijd tekorten. Bij alle verkooppunten zie je inderdaad geschatte levertijden van soms vele weken. Maar geduld wordt beloond. Het is een heel mooi toestel!
Reputatie 3
Badge
Apple levert inderdaad een x aantal toestellen en dan gaat Reviva weer uitleveren.
Het is mogelijk dat je bij deze rond zit maar het kan ook gebeuren dat er net te weinig toestellen zijn en je nog een ronde moet wachten.
Ik raad aan de mail van Reviva af te wachten.
Reputatie 3
Badge
Omdat er geen reacties meer geplaatst zijn, sluit ik dit topic.

Nog een fijne dag 🙋