vraag

Levertijd telefoon huawei Mate 20Pro Midnight Blue

• 14 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 44 x bekeken

Ik heb op 1 juli de Huawei Mate 20 Pro besteld. Op de website stond nog "voor 23:00 besteld, volgende dag in huis". Alles netjes betaald en toen begon het wachten. Al snel kwamen de mails dat de telefoon niet op voorraad was, maar de telefoon zelf kwam nooit op de site met levertijden. Ondertussen zijn we 6 weken verder, en ik krijg ook geen emails meer van Tele2 met de status van mijn telefoon. Wat is hier mee aan de hand?!

Ik heb een topic gevonden waarin gezegd wordt dat de telefoon helemaal niet meer leverbaar is, maar er is nooit contact met mij opgenomen hierover...wat ik dan wel een slechte zaak zou vinden als dit waar is, want ondertussen wacht ik nog steeds..

Met vriendelijke groet
Benjamin

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hij wordt inderdaad niet meer op de site aangeboden. Ik zou de klantenservice even bellen. Misschien kunnen ze je een nieuwer model aanbieden. Anders kun je de order annuleren en bij een retailer dit toestel bestellen. Een aantal hebben deze nog wel liggen.
Houdt rekening met het feit dat Huawei nog steeds onder een embargo staat... De toekomstige ontwikkelingen zijn onduidelijk. Weet je zeker dat je dit merk wilt kopen?
Reputatie 6
Badge
Hoi @Benjamin_187

Je wacht inderdaad wel heel erg lang op dit toestel, en je hebt helemaal gelijk dat je gebeld had moeten worden,
Sorry dat dit niet is gebeurd. En het slechte nieuws is dat we hem helemaal niet meer leveren.

Ik wil voorstellen om je order te cancelen, je aanbetaling ontvang je dan binnen 5 werkdagen terug.
Ik zag dat Belsimpel het toestel wel heeft ism met een Tele2 abonnement.

Nogmaals mijn excuses,

Groet Arjan

Reageer