beantwoord

Levertijd S6-gold onduidelijk

• 20 februari 2017
  • 6 reacties
  • 98 x bekeken

Hallo, heb vorige week abo verlengd, en nieuw toestel besteld (S6-gold), omdat dame aan telefoon aangaf dat toestel direct uit vrrd leverbaar zou zijn. Zag helaas volgende dag op Mijn Tele2 dat toestel niet voorradig was. Ik heb zojuist telefonisch geïnformeerd naar de leverdijd, maar helaas geen bevredigend antwoord gekregen. Dame kon zeggen dat levertijd op dit moment op week 8 staat voor dit type toestel, maar dat er 62 mensen zo'n toestel hebben besteld. Op de vraag wanneer ik het toestel kan verwachten kon dame geen antwoord geven. Zou ook onbekend zijn bij Tele2, omdat leveringen op een niet in tezien zijnde volgorde zouden verlopen??!!! Graag uw reactie, en als het even kan, een bevestigende levertijd!
Gr
T
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 27 februari 2017, 11:30

Hi tejoiza,

Heb je een mooi toestel besteld en dan moet je er nog op wachten ook. Dat is wat niemand wil natuurlijk.
Helaas hebben wij net bericht gekregen dat de Samsung Galaxy S6 Goud niet meer geleverd worden door de fabrikant en wij deze niet aan jouw kunnen leveren. Indien je een ander toestel wilt bestellen, kijk ik graag even met je mee naar de mogelijkheden.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi tejoiza,

Heb je een mooi toestel besteld en dan moet je er nog op wachten ook. Dat is wat niemand wil natuurlijk.
Helaas hebben wij net bericht gekregen dat de Samsung Galaxy S6 Goud niet meer geleverd worden door de fabrikant en wij deze niet aan jouw kunnen leveren. Indien je een ander toestel wilt bestellen, kijk ik graag even met je mee naar de mogelijkheden.

Groetjes,

Hinke
Hinke, je zult begrijpen dat ik mijn dochter niet blij mee maak, na 2 weken wachten zonder enige reactie en melding dat ie gewoon voorradig was bij verlengen per telefoon!! Is de s6 er wel in zilver of roze verkrijgbaar, of evt zwart...? Gr theo
Reputatie 4
Badge
Hi tejoiza,

Dat kan ik mij heel goed voorstellen, ik had je dochter graag blij gemaakt met een mooi toestel! In een andere kleur is die via ons ook niet meer te bestellen helaas.
Wat je nog wel kan doen, is even langs onze winkel gaan en vragen of zij de gewenste kleur op voorraad hebben. Indien je niets doet, wordt je sowieso nog gebeld door onze verkoop afdeling voor een aanbieding.
Indien je via mij een ander toestel wilt bestellen, kan dat natuurlijk ook.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 7
Badge +4
Hi Hinke,

Als de S6 niet meer te bestellen is, waarom staat ie dan NU nog steeds op jullie site? Zelfs in goud!
Reputatie 4
Badge
Hi Eric,

Dit was mij ook al opgevallen en heb dit al doorgezet om uit te laten zoeken en aan te laten passen.
De website komt niet altijd overeen met wat wij doorkrijgen wat wel en niet op voorraad is en daarin moeten wij ons houden aan wat wij door krijgen.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi tejoiza,

Helaas heb ik niks meer van je vernomen, maar ik zie dat je ondertussen een andere kleur hebt besteld en ook al hebt ontvangen.
Ik hoop dat je dochter er veel plezier van heeft!

Fijn weekend en groetjes,

Hinke