Levertijd iPhone X Silver

• 24 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 537 x bekeken

Goedenavond,

Zojuist heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel (iPhone X Silver 64GB - uiteraard ook met de belofte VOOR 23.59 BESTELD, MORGEN IN HUIS). Gelukkig neem ik zoiets vaak met een korreltje zout... Meteen na bestellen volgde de mail dat de levering is vertraagd. Op de site staat alleen geen levertijd vermeld voor dit toestel en van alle klachten op dit forum krijg ik een klein beetje kriebels... Heeft iemand enig idee waar ik rekening mee moet houden? Het heeft geen haast, maar tussen 'de volgende dag' en bijv. 4/5 weken zit nogal een verschil... ☺

Ik hoor graag! Bedankt alvast!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge
De iPhone X wordt in de Apple store al niet meer aangeboden. Er zullen gerust nog wat voorraden zijn, maar ik zou het risico niet willen lopen. Kies een ander model of verleng je abonnement bij een van de retailers met een realtime voorraad aanduiding en die de iPhone X nog op voorraad heeft.
Reputatie 7
Badge +4
De iphone x met 64Gb geheugen wordt nog wel geproduceerd, de 256GB niet meer.
De actuele levertijd van toestellen staat hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Apple+iPhone+X
Reputatie 7
Badge
Tja daar staat de silver versie dus niet bij, waardoor de klant geen idee heeft hoe lang het zou kunnen gaan duren.