Levertijd iPhone x Silver 64 GV

• 4 januari 2018
  • 6 reacties
  • 130 x bekeken

Onze mening is dat Tele2 oplichters zijn, oftewel met valse voorwaarden klanten lokken/behouden. Waarom ? lees verder..

Vrijdag 29 december hebben we besloten ons abonnement te verlengen bij Tele2. 2 abonnementen met iPhone x.
Op de website stond vermeld 3 werkdagen. Telefonische contact gehad met de klantenservice om de abonnementen te verlengen en ook hier werd verteld 3 werkdagen en u zult de iPhones in huis hebben..

Zo gezegd gedaan zou je denken..
Abonnementen verlengd, van 1 abonnement gelijk mail ontvangen met daarin het teleurstellend bericht :

"Beste mevrouw Hendriks,

Je staat natuurlijk te popelen om volop te genieten van je nieuwe Tele2-abonnement met de Apple iPhone X Silver 64GB. En gelijk heb je! Helaas is het toestel waar je voor gekozen hebt erg populair en hebben wij een beperkte hoeveelheid toestellen gekregen van de fabrikant. Hierdoor moet je langer op je toestel wachten.

We houden contact.
Tele2"

Uiteraard gelijk zaterdag opnieuw contact gehad met de klantenservice..
Er werd ons verteld dat dit een standaard mail betreft en wij ons geen zorgen hoefde te maken.. Tevens nagevraagd waarom we maar 1 bevestiging hadden mogen ontvangen. Wat bleek? ze waren het verlengen van het 2e abonnement vergeten af te ronden.

Ook gister weer contact gehad m.b.t. de levering van de iPhone x omdat nu op de website stond vermeld 1 week levertijd. Nee mevrouw u hoeft zich geen zorgen te maken u zult de telefoon volgens de levertijd bij het plaatsen van de bestelling ontvangen.

Nou laat ik 4 werkdagen aanhouden
Vrijdag 29 december verlengd houdt in :
werkdag 1 zaterdag 30 december
werkdag 2 dinsdag 2 januari
werkdag 3 woensdag 3 januari (geen mail ontvangen m.b.t. levertijd)
werkdag 4 donderdag 4 januari

Tot mijn grote verbazing keek ik net (3 januari om 23:40) op de site van Tele2 naar de levertijd van de iphone x en 3 x raden.. VANDAAG BESTELD 23:59, MORGEN IN HUIS. Jongens dit kan toch niet waar zijn !?

Als ik jullie nu nog probeer te bellen wordt gemeld dat er telefonsiche niemand meer bereikbaar is maar wel de online klantenservice 24 uur per dag voor je klaar staat. Waar dan ? Zelf hulp noem ik GEEN klantenservice..

voor 99% ben ik nu in staat morgen beide abonnementen te annuleren, ik vind het echt totaaaaaal respect loos!
Plaats dan 2 weken levertijd op de website en alles wat het eerder wordt geleverd is mooi mee genomen. Maar misleid je klanten niet!!!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Welkom bij Tele 2
Reputatie 7
Badge +4
Welkom op het forum. De actuele levertijden staan hier aangegeven en worden om de paar dagen ververst.
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
Actuele levertijden. Serieus ?? ?

Ik zou een 2e volledig site de lucht in gooien die echte informatie bevat.

Actueel neem ik aan dat iedere informatie is op jullie site. Wat een onzin Eric.. zie bijlage opnieuw!!!
Reputatie 7
Badge
Welkom op het forum. De actuele levertijden staan hier aangegeven en worden om de paar dagen ververst.

Eric de actuele levertijden horen overeen te komen met wat beloofd wordt op de site. Voor23.59 besteld morgen in huis. De website dient te worden aangepast. Waarom loop je mee met Tele2? Ieder weldenkend mens ziet toch dat de info niet klopt op de site.
Reputatie 7
Badge
Actuele levertijden. Serieus ?? ?

Ik zou een 2e volledig site de lucht in gooien die echte informatie bevat.

Actueel neem ik aan dat iedere informatie is op jullie site. Wat een onzin Eric.. zie bijlage opnieuw!!!

Ik adviseer je om de bestelling te annuleren en nieuwe te plaatsen bij Belsimpel of Mobiel.nl
Zij houden zich wel aan de afspraken

Eric de actuele levertijden horen overeen te komen met wat beloofd wordt op de site. Voor23.59 besteld morgen in huis. De website dient te worden aangepast. Waarom loop je mee met Tele2? Ieder weldenkend mens ziet toch dat de info niet klopt op de site.

Esther u snapt het !!!! 😘