beantwoord

Levertijd Iphone X

• 20 november 2018
  • 2 reacties
  • 223 x bekeken

Beste,

Vorige week heb ik mijn huidige abonnement verlengd met een IPhone X (silver, 64gb) Op de website stond toen dat de levertijd ‘voor 23.59 besteld = morgen is huis’ was. Gisteren kreeg ik echter een mail dat de telefoon niet meer op voorraad is.

De levertijd is inmiddels 3 weken. Ik heb toen met de klantenservice gebeld om deze bestelling te annuleren, dit duurt mij te lang. Een medewerker van Tele2 vertelde mij toen dat ik kon overstappen naar een andere kleur, namelijk Space Gray. Hiervan waren nog voldoende toestellen op voorraad. De huidige bestelling werd geannuleerd en ik kon een nieuwe bestelling plaatsen, gelijk gedaan. Ook hierbij stond weer op de website: ‘voor 23.59 besteld = morgen in huis’. Ook vandaag kreeg ik wéér een e-mail met daarin het bericht dat dit toestel OOK niet op voorraad is.

Dit vind ik een erg slechte service en ben geneigd om hierdoor over te stappen naar een andere provider.
Dat een product niet op voorraad is oké, maar zorg er in ieder geval voor dat de informatie op jullie website up-to-date is en dat van jullie medewerkers ook, zij zijn blijkbaar ook niet op de hoogte van dit soort zaken.

Als ik op internet zoek lees ik in meerdere topics (van een maand geleden) dat jullie schrijven dat dit toestel niet meer geleverd kan worden.
Wat is nu de huidige stand van zaken? Is dit toestel überhaupt nog te leveren? Zo ja, wat zijn dan de levertijden?

Ik vind dit echt een slechte zaak en hoop dat jullie met een passende oplossing komen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 21 november 2018, 11:42

Goedemorgen,

Ik kan me voorstellen dan je het toestel graag wilt ontvangen. Helaas hebben wij geen extra informatie over de voorraad status van een bepaald toestel.
De informatie die voorhanden is kun je vinden op deze pagina.

Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Goedemorgen,

Ik kan me voorstellen dan je het toestel graag wilt ontvangen. Helaas hebben wij geen extra informatie over de voorraad status van een bepaald toestel.
De informatie die voorhanden is kun je vinden op deze pagina.

Excuses voor het ongemak!
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen