beantwoord

Levertijd iPhone X

Hoe kan de levertijd van de iPhone X nog steeds niet bekend zijn?
Ik heb de mijne op 27 oktober om 9:28 uur besteld, met een verlenging van mijn abonnement, maar sindsdien info? NOPE
Wat is dan de noodzaak van preorderen?
Heb inmiddels mijn mailbox 50x ververst, maar nog geen mail van de koeriersdienst..
Wanneer komt er meer duidelijkheid tele2?

icon Beste antwoord door hazard17 3 november 2017, 17:56

Tele2 houd iedereen dood leuk aan het lijntje. Hoe is het mogelijk dat ze je geen informatie kunnen geven maar alleen maar algemene informatie geven. Het is toch niet zo dat ze opeens een levering binnen krijgen van Apple waar ze niks van weten en de aantalen eran. Met een simpel reken sommetje moeten ze weten wanneer iedereen zijn bestelling zou moeten krijgen misschien niet precies maar ze kunnen wel een schatting geven

Bekijk origineel bericht

214 Reacties

heb je al duidelijkheid over de levering van je Iphone? Ik heb ook nog altijd geen mail ontvangen. Ik zag bij de pagina levertijden dat er 3 weken staan voor de levering van de iphone x !
Nee, nog geen reactie van tele2 helaas..
Maar 3 weken geldt als je hem nu besteld, en niet voor de preorders, tenminste dat hoop ik dan..
Reputatie 2
Badge
De Tele2 webshop heeft een chronisch probleem met informatie over de verwachte levertijd te geven, je krijgt geen status update, terwijl andere shops als sinds begin deze week duidelijk gemaakt hebben welke pre-orders de iPhone vandaag zou krijgen.

Als ik mag speculeren denk ik dat de pre-orders vandaag een mail gaan krijgen om een afspraak met OPD (bezorgdienst) te maken, dat was tenminste zo met de Note8 release, ze hadden de mobieltjes pas op de officiële launch dag overgedragen aan OPD en pas de dag erna is de levering begonnen.
Enige mail die ik heb gekregen iphone is leverbaar vanaf 4/11. dus afwachten. ik heb de mijne besteld op 27/10 09:25.
Je Apple iPhone X Space Grey 256GB is besteld. Yes! Hoe nu verder? Vanaf 04.11.2017 worden de eerste toestellen bij ons geleverd. Vanaf dat moment beginnen wij met het versturen van de toestellen aan onze klanten. Maar let op; de eerste voorraad die we ontvangen vanuit de fabrikant kan beperkt zijn en dit kan dus een langere levertijd betekenen.

Zodra jouw toestel bij ons binnen is, krijg je een e-mail van onze bezorgpartner de Online Pakket Dienst (OPD). Zij maken dan een bezorgafspraak met je. Nog even wachten dus, maar dan kun je helemaal los.

Wil je meer weten over deze pre-sale? Kijk dan hier.
Ja precies, die mail heb ik ook gekregen. Daar kun je dus net niets mee..
Krijg net op Twitter een antwoord: namelijk een link naar de levertijd pagina van Tele2. Oftewel voor de iPhone X 64 GB Silver 3 weken...
Preorder of niet?
Voel me een beetje in de maling genomen.
Ik twijfelde om over te stappen naar T-mobile...helaas..
mail van klantenservice tele2: De toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Als jij nog geen mail hebt gekregen betekent dat misschien dat je niet bij de eerste lichting zit. Je zult dus iets langer moeten wachten 😞 Wanneer wij weer een nieuwe lading toestellen krijgen van Apple zul je waarschijnlijk een mail krijgen. Het kan ook zijn dat je de mail later vandaag nog krijgt. Groetjes
27 oktober om 09:06 bestelling succesvol afgerond, nog geen bericht ontvangen voor aflever afspraak.
Zou gezien de tijd toch echt bij de eerste bestellers moeten zitten!
Zelfde probleem hier, heel vroeg besteld vorige week vrijdag en nog steeds GEEN info over hoe en wat. Stuur dan op z'n minst een bericht dat ik niet bij de eerste lading zit......
Communicatie is niet het sterkste punt bij tele2. NOPE.
Ging vorig jaar met de iPhone 7 wel anders bij T-Mobile..
Hey Tele 2

ook ik heb mijn X besteld op 27-10 om 09.24
verteld was hoe eerder hoe sneller je je X zou krijgen
ik wacht ook nog steeds op een mailtje vandaag de gehele dag al, helaas niks ontvangen
meld de gebruikers gewoon of ze in de eerste lichting zitten of niet...dan kunnen we op zoek naar een andere
alternatief.....

zojuist voor 2 jaar verlengd nu al balen... pffffff
😡

krijg net een mailtje dat ik mijn afspraak kan inplannen
dus lekkahhhhh
weer tevreden
Ik ontvang me mailtje net dus ik denk dat ze er nu uit gaan
Net ook hier ontvangen! Krijg hem wel alleen 7 november pas 😞
Ik heb nog steeds niks binnen, heb hem op 27/10 om 9:26 besteld...😠
Jaa klopt ik krijg hem pas 8 november tele2 heeft de pakketjes wel al overhandigd dus dat ligt aan de bezorg service
Mmhh nog steeds geen mail...Ppfft
had klantenservice gebeld en er zijn genoeg voorraad voor de mensen die hebben gepre-ordered op 27 okt. Je zal eind van de dag sowieso mail ontvangen dan.
nog geen mail gezien 😑😑
ik val in de 2e levering catogorie😞 krijg hem tussen nu en 3 weken
hazard17 schreef:

en wanneer had jij hem besteld?
hazard17 schreef:

hoelaat heb jij besteld dan?
maandag pas dus snap het ook wel
markeithv schreef:

had klantenservice gebeld en er zijn genoeg voorraad voor de mensen die hebben gepre-ordered op 27 okt. Je zal eind van de dag sowieso mail ontvangen dan.

Dus ik zit op een mail te wachten die zeker vandaag komt?
felixvn schreef:

markeithv schreef:

Dus ik zit op een mail te wachten die zeker vandaag komt?

Ja dat werd tegen mij verteld. Maar of het klopt 🙂?!??!

Reageer