beantwoord

Levertijd Iphone x 256GB

• 19 september 2018
  • 6 reacties
  • 659 x bekeken

Hi,
Ik heb direct na mijn bestelling een mail gekregen met daar in dat de Iphone X nog even op zich laat wachten. In de mail stond vermeld dat ik naar de levertijden pagina kon gaan om te kijken hoe lang het zou duren. Nu staat de Iphone X 64GB er wel bij, maar de 256 staat er niet tussen. Kan er meer duidelijkheid worden gegeven over de levertijd?
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 20 september 2018, 08:51

Hoi Toon2315,

Welkom op het forum van Tele2,

Ik heb het voor je nagekeken, helaas is dit toestel alleen nog maar leverbaar in het zilver. het toestel komt niet meer op voorraad bij Tele2.
Als je perse de space grey wilt, dan zou je die inderdaad bij een wederverkoper kunnen bestellen, mits ze daar op voorraad zijn natuurlijk..
Deze order moeten we dan laten annuleren.

Laat je me even weten wat je wil?

Fijne dag,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Op dit forum is niets bekend over levertijden. De lijst met leverdata wordt regelmatig bijgewerkt. Tele2 is afhankelijk van de levering door de fabrikant.
Mocht levering voor jou te lang gaan duren is er de mogelijkheid om je bestelling te annuleren en bij wederverkopers opnieuw te bestellen waarna je het toestel binnen 1 dag in huis hebt.
Reputatie 6
Badge
Hoi Toon2315,

Ik heb het voor je nagekeken, helaas is dit toestel alleen nog maar leverbaar in het zilver. het toestel komt niet meer op voorraad bij Tele2.
Als je perse de space grey wilt, dan zou je die inderdaad bij een wederverkoper kunnen bestellen, mits ze daar op voorraad zijn natuurlijk..

Fijne dag,

Arjan
Dit komt geloof ik doordat Apple is gestopt met de productie van de iPhone X.
Dus retailers en providers krijgen geen voorraad meer binnen. Alleen dus nog wat er op de schappen ligt.
Gr Theo
Hoi Toon2315,

Fijne dag,

Arjan

Beste Arjan,

Ik vind dit echt belachelijk van Tele2.
ik lees nu dat die iphone X 256GB SG gewoon niet meer leverbaar zal zijn en ik maar wachten sinds 15-09-2018.
Verder heb ik nooit een melding hierover ontvangen wat ik ook heel erg vind.
Ik heb gisteren met jullie gebeld.. daar meld jou collega dat ik nog even moet wachten.
Bel ik vandaag weer omdat ik deze post op forum zag staan.. krijg ik te horen dat er geen zekerheid is en ook dat iphone x Silver 256GB er ook niet meer is terwijl een kennis die eergisteren een bestelling plaatste, deze gisteren in ontvangst mocht nemen. Had ik het geweten.. hadden jullie mij netjes op de hoogte gehouden, had ik ook de Silver besteld. Ik ben zo teleurgesteld ...echt waar.
En ik maar blijven wachten....

Ik wil beleefd vragen dat jullie een gepaste oplossing hiervoor aanbieden.

Mvg,

Me
Hoi Toon2315,

Fijne dag,

Arjan

Beste Arjan,

Jouw berichtje verbaasd mij nadat ik afgelopen week 3x met jullie klantenservice heb gebeld (!). Er is mij tot 3x toe beloofd dat ik nog heel even moet wachten totdat een nieuwe levering binnen zou zijn. Ik wacht inmiddels bijna 1.5 week op mijn IPhone X 256GB (Space Grey) en heb nog steeds geen bericht ontvangen wanneer ik mijn telefoon zou kunnen ontvangen. Nu lees ik in jouw reactie dat het 4 dagen geleden al bekend zou zijn dat de telefoon niet meer geleverd kan worden.

Als een grijze versie wel beschikbaar zou ik hier graag van op de hoogte worden gebracht.

Groet, Thijs
Reputatie 7
Badge +2

Als een grijze versie wel beschikbaar zou ik hier graag van op de hoogte worden gebracht.

Groet, Thijs

Dat daar twijfel ik aan, de iPhone X wordt niet meer geproduceerd, dus uit voorraad geleverd, op = op, tenzij de leverancier nog genoeg op voorraad heb staan om jou iPhone te leveren, bel dus morgen met de klantenservice.

Normaal gesproken zou je bij andere resellers kunnen kijken, maar blijkbaar is het overal te laat voor de X 256gb in het grijs.