beantwoord

Levertijd iphone 8 plus red

24 mei een nieuwe iPhone 8 plus red besteld omdat mijn huidige iPhone bijna niet meer werkt, levertijd: binnen 3 dagen in huis. Mijn derde keer verlengen bij Tele2. Niks gehoord van Tele2 en nu een week later krijg ik een mailtje dat de telefoons nog niet zijn binnen gekomen. Maar zelf op de site gekeken en nu staat de levertijd op 3+ weken. Best vervelend aangezien ik nu zonder optimaal functionerende telefoon zit. Iemand ervaring of dit ook daadwerkelijk 3+ weken duurt voordat je hem binnen krijgt?

icon Beste antwoord door Emiel van Tele2 4 juni 2018, 09:36

Hoi Bonny,

Meer informatie dan op de site staat heb ik helaas niet voor je. Ik kan je alleen maar adviseren deze in de gaten te houden.

Groet Emiel

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge
Tele2 is afhankelijk van de levering door Apple. Als je de telefoon op korte termijn wilt hebben dan lijkt het een slimmere keuze om je order te annuleren en opnieuw te bestellen (i.c.m. contractverlenging) bij mobiel.nl of belsimpel.nl. Zij hebben de voorraadstatus en logistiek goed op orde.
Reputatie 1
Badge
Hoi Bonny,

Meer informatie dan op de site staat heb ik helaas niet voor je. Ik kan je alleen maar adviseren deze in de gaten te houden.

Groet Emiel