beantwoord

Levertijd Iphone 8 64Gb Space Grey

• 21 augustus 2018
  • 15 reacties
  • 544 x bekeken

Tijdens mijn(nieuwe klant!!!) bestelling afgelopen zaterdag 18 aug 2018 werd aangegeven dat de Iphone 8 64Gb Space Grey op voorraad was. Na het hele proces door te hebben gelopen en bestelling definitief was kreeg ik een mail dat de telefoon zoals vermeld niet op voorraad was. Vreemd!!!

Na afgelopen maandag 20 aug contact te hebben gehad via de telefoon werd mij verteld dat de info op de site inderdaad niet correct was en dat dat per direct aangepast zou worden.
Echter is dezelfde telefoon vandaag(dinsdag)nog steeds op voorraad volgens de site en is de lijst met actuele levertijden per telefoon die op 20 aug een update heeft gehad niet correct. Daar wordt met geen woord over de Iphone 8 gepraat!!!

Eerste indruk van en ervaring met Tele 2 is niet heel positief!!
icon

Beste antwoord door jurgen7241 21 augustus 2018, 16:19

Het heeft in ieder geval gebracht dat de lijst met levertijden "spontaan" is aangepast en nu wel up to date is!!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er staat niet op de site dat het op voorraad is, er staat dat indien deze op voorraad hij hij de volgende dag wordt geleverd. We hebben eerder interpretaties van mensen gezien op het forum die bij een groen vinkje denken dat dit de voorraad status is. Dat groene vinkje staat echter overal en heeft die functie dus niet. Je kunt het beste even de telefonische klantenservice vragen naar de levertijd of een andere kleur met hen uitkiezen.

Er staat niet op de site dat het op voorraad is, er staat dat indien deze op voorraad hij hij de volgende dag wordt geleverd. We hebben eerder interpretaties van mensen gezien op het forum die bij een groen vinkje denken dat dit de voorraad status is. Dat groene vinkje staat echter overal en heeft die functie dus niet. Je kunt het beste even de telefonische klantenservice vragen naar de levertijd of een andere kleur met hen uitkiezen.

Op de eerste plaats zouden ze dat dan duidelijker moeten vermelden op de site om dit te voorkomen.

Ten tweede, waarom is dan de volgens Tele 2 geupdate lijst met levertijden per telefoon niet accuraat? Daar wordt met geen woord gesproken over de Iphone 8!!!!!!

Op de eerste plaats zouden ze dat dan duidelijker moeten vermelden op de site om dit te voorkomen.

Ten tweede, waarom is dan de volgens Tele 2 geupdate lijst met levertijden per telefoon niet accuraat? Daar wordt met geen woord gesproken over de Iphone 8!!!!!!

En de klantenservice is gebeld en deze vonden het ook zeer vreemd en gaven aan dat de beschikbaarheid op de site niet goed/duidelijk was en veranderd zou worden. Verder wist ze ook niet waarom de lijst niet compleet is
Reputatie 7
Badge +4
Hier op het forum praat je met andere klanten. Moderators doen ook mee, die zijn te herkennen aan NAAM + van Tele2, maar dat kan een paar dagen duren. Directe klantenservice is er alleen telefonisch, dus bel ze even om dit te vragen. Als medeklanten hebben we geen meer voorraad inzicht dan jij.

zeeer misleidend !!

zeeer misleidend !!

Idd, dat vind ik dus ook
Reputatie 5
Badge
zeeer misleidend !!

Idd, dat vind ik dus ook

Het is bekend dat dit misleidend overkomt, maar het blijft een kwestie van goed je zaken op orde hebben.
Lezen, onderzoek doen, vergelijken en er komt een hoop boven water.

Tevens kan de klantenservice en wij (de klanten) er niks aan doen.

Vul desnoods het klachtenformulier in. Wellicht als er genoeg klachten komen dat het veranderd.
Klachtenformulier

Ik heb het alleen over de klantenservice gehad en met geen woord over "wij(de klanten)" gehad, dus is dit echt een rare reactie. Het lijkt wel of je je persoonlijk aangesproken voelt.
Reputatie 5
Badge

Ik heb het alleen over de klantenservice gehad en met geen woord over "wij(de klanten)" gehad, dus is dit echt een rare reactie. Het lijkt wel of je je persoonlijk aangesproken voelt.

Je praat hier dus ook met mede klanten. Waar onderling tips, ideeën worden uitgewisseld en problemen opgelost onder Moderatie van tele2.

Het punt is dat klagen hier op het forum je nergens brengt. Het klachtenformulier kan je gebruiken. Verder kunnen wij klanten en uberhaupt de klantenservice er niks aan veranderen. Als dat het geval was, dan hadden we dat allang veranderd.

Ik voel me niet aangesproken. Ik geef alleen aan dat het zonde van je tijd is om hier een discussie proberen te beginnen.
Het heeft in ieder geval gebracht dat de lijst met levertijden "spontaan" is aangepast en nu wel up to date is!!
Reputatie 7
Badge +4
Klopt, de lijst wordt 3 x per week aangepast. Dus vandaag was weer zo'n dag.
Gisteren is er ook een update geweest van de leverlijst en die klopte niet met de werkelijkheid.

Zoals te zien is op de site is het nu daar ook aangepast, dus onderstaande reactie van jouw klopt dus niet!

Gisteren is er ook een update geweest van de leverlijst en die klopte niet met de werkelijkheid.

Zoals te zien is op de site is het nu daar ook aangepast, dus onderstaande reactie van jouw klopt dus niet!

Reputatie 7
Badge +4
Beste Jurgen,
Besteed even meer tijd aan het in elkaar zetten van je reacties. Een quote gebruiken is prima, maar als je dit niet een beetje edit, zodat het een beetje begrijpbaar wordt, dan is dat niet meer te lezen. Je stuurt ook 2 nagenoeg dezelfde posts in 2 minuten waarin je allleen jezelf weer quote? Als je de 3 puntjes rechtsonder je post aanklikt staat daar tot 1 uur na plaatsing een "BEWERK" mogelijkheid.
Reputatie 5
Badge
Zoals ik het zie is het probleem dat in het topic aangekaart is nu verholpen - om te voorkomen dat de discussie nu ontspoort zet ik er een slotje op. Iedereen bedankt voor de bijdrage 🙂