beantwoord

Levertijd Iphone 7

• 19 september 2017
  • 17 reacties
  • 550 x bekeken

Reputatie 3
Is het gebruikelijk dat ik nu al 2 weken moet wachten op een Iphone 7, 128GB Jet Black, terwijl deze bij iedere telecom winkel zo'n beetje uit voorraad te leveren is.
icon

Beste antwoord door Erwin van Tele2 21 september 2017, 14:54

Hallo Adriaan Hopman,

Naar aanleiding van het contact dat wij zojuist hebben gehad heb ik alles afgehandeld zoals besproken.
Ik ga dit topic sluiten maar als er ook maar iets is met betreking tot de problemen die je hebt ervaren dan mag je mij direct via een persoonlijk bericht benaderen.

Groet,
Erwin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik weet niet of iphones in elke shop liggen, maar levertijden vind je hier:
https://www.tele2.nl/mobiel/telefoons/apple/levertijden-iphone/
Reputatie 6
Badge +1
Sowieso geen iPhone 128GB modellen. Maar kopen via de Tele 2 shop is geen aanrader omdat er online geen mogelijkheid is de voorraad voor de koop te raadplegen. Bij de grote online winkels is levering wel gegarandeerd en wordt soms al dezelfde dag verstuurd als je voor 12.00 uur hebt besteld bijv. www.mobiel.nl
Adriaan kan de bestelling beter annuleren de bevestiging afwachten en dan ergens anders kopen.
Reputatie 7
Badge +4
Adriaan heeft al een heel traject achter de rug. Wat zegt de voorraad info pagina over zijn telefoon? Misschien kan een moderator ook nog even licht op de zaak schijnen.
Reputatie 3
De levertijd is volgens de website een week, maar we gaan inmiddels al de 3e week in. Donderdag maar even kijken in de stad bij de telecom winkels of er direct een contract is afte sluiten met een directe levering. Dit gaat me allemaal iets te lang duren.
Reputatie 3
Kennelijk vindt tele2 mij als klant niet belangrijk genoeg.

Ik wordt er zo langzamerhand een tikkeltje droevig van. Lees mijn topics maar eens door, Het is de laatste 2 maanden niet echt een hele goede prestatie van Tele2.

Ik leg per jaar ruim 1600 euro weg naar Tele2, maar krijg daar verdomd weinig service voor terug. Krijg alleen maar te horen: "Kan niet", "lukt niet", "sorry". Tot voor kort kon ik Tele2 aanbevelen bij vrienden en familie, maar kom daar hard op terug met mijn ervaring.
Reputatie 7
Badge +4
1600 euro naar een provider? Dat is 150 euro per maand, best wel veel.. Misschien moet je eens een unlimited pakket overwegen, dat kost maar 25 euro per maand.
Reputatie 3
Beste Eric, Zou jij misschien eens willen overwegen om niet op mijn berichten te reageren, er komt namelijk alleen maar onzin uit.

Een mobiel abonnement, een mobiel abonnement voor mijn moeder, waarvoor ik de administratie doe en een internet, tv en bellen abonnement. Zal ik even voorrekenen wat het kost,, of geloof je het zo ook !!!??
Reputatie 7
Badge +4
Ik overweeg dat niet, op dit forum mag gelukkig alles gezegd worden wat fatsoenlijk is en binnen de forum regels blijft. Jouw uithaal over mijn uitspraak valt daar helaas niet onder.
Reputatie 3
Badge
Hallo Adriaan Hopman,

Op dit moment hebben wij het probleem dat Apple ons niet kan voorzien van het aantal toestellen wat bij ons besteld is.
Dit is zeer vervelend, hier hebben wij helaas geen invloed op en kunnen we alleen maar wachten op een nieuwe levering.

Voor de actuele status verwijs ik je naar de link hierboven staat.

Groet,
Erwin
Reputatie 3

Voor de actuele status verwijs ik je naar de link hierboven staat.

Groet,
Erwin

Deze link geeft alleen aan dat de telefoon binnen een week geleverd wordt, maar dat wordt al gezegd van 4 september. Jullie kunnen de link er beter afhalen, omdat niemand bij tele2 weet hoe lang het nog duurt. De huidige berichtgeving wekt alleen maar irritatie op. zie ook andere topics.

Ik overweeg dat niet, op dit forum mag gelukkig alles gezegd worden wat fatsoenlijk is en binnen de forum regels blijft. Jouw uithaal over mijn uitspraak valt daar helaas niet onder.

Je mag inderdaad alles zeggen. Vraag is alleen of je alles moet willen zeggen. Vaak is het beter om eest na te denken of om goed te lezen voordat je een bericht de wereld in schiet. Niet iedereen zit op de zalvende en vergoelijkende woorden van een Tele2 aanbidder te wachten.
Reputatie 3
Als ik voor 12.00 uur vandaag geen reactie ontvang van een moderator met een oplossing op korte termijn, cancel ik de orders, en zal over een jaar ook het internet, tv en bellen alsmede het abonnement van mijn moeder weghalen bij tele2
Reputatie 3
Dat is dus duidelijk.
Schandalig gewoon !
Reputatie 3
Badge
Beste Adriaan Hopman,

Ik wil je graag nog even bellen als ik daar niet te laat mee ben.

Zou je mij doormiddel van een privébericht willen laten weten op welk nummer en welk tijdstip je bereikbaar bent?
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.

Groet,

Erwin
Reputatie 3
nu !
Reputatie 3
Is gedaan
Reputatie 3
Direct na het annuleren, krijg ik dan i.p.v. een mail betreft de annulering twee keer een mail met "Welkom bij tele2" met daarin alle gegevens, contract, retourformulier ed.

Het moet toch niet gekker worden !!!!!!!!!
Reputatie 3
Badge
Hallo Adriaan Hopman,

Naar aanleiding van het contact dat wij zojuist hebben gehad heb ik alles afgehandeld zoals besproken.
Ik ga dit topic sluiten maar als er ook maar iets is met betreking tot de problemen die je hebt ervaren dan mag je mij direct via een persoonlijk bericht benaderen.

Groet,
Erwin