beantwoord

Levertijd iPhone 6s Space Gray

• 28 mei 2017
  • 4 reacties
  • 91 x bekeken

Goedendag,

Ik zou graag een abbonoment willen afsluiten bij Tele2. Mijn interesse gaat uit naar de iPhone 6S 128GB. Ik las op dit forum dat er nogal problemen zijn met de levertijd van iPhone's en dat statussen niet zouden kloppen.

Voordat ik mijn order plaats zou ik graag willen weten wat de verwachte levertijd is voor dit toestel. Ik heb deze zo snel mogelijk nodig aangezien ik nu een slecht functionerend toestel heb.

Bedant!

Hartelijke groet,
Kevin
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 28 mei 2017, 12:44

Hoi Kevin,

Goed dat je hier even informeert! De iPhone 6S is per direct leverbaar. Enkel met sommige iPhone 7 toestellen is er wat vertraging bij de levering op dit moment.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Kevin,

Goed dat je hier even informeert! De iPhone 6S is per direct leverbaar. Enkel met sommige iPhone 7 toestellen is er wat vertraging bij de levering op dit moment.

Mark
Ik heb nog een klein vraagje, mijn paspoort is enkele dagen verlopene en heb al een nieuwe aangevraagd. Ik moet een documentnummer invullen van mijn paspoort. Is het een probleem als ik mijn oude paspoort hier invul? Mijn nieuwe paspoort kan ik volgende week ophalen. Moet ik dan pas bestellen of kan ik mijn vervallen paspoort ook verifiëren bij de courier?
Reputatie 4
Badge
Hoi Kevin,

Je kunt helaas geen bestelling plaatsen als je paspoort is verlopen, aangezien je jezelf moet legitimeren bij levering van het toestel. Wanneer blijkt dat je paspoort (met het nummer welke je hebt gebruikt bij de order) verlopen is zal de bezorger het toestel weer mee terug nemen, dus dat is niet zo handig 😞.

Je kunt het beste een bestelling plaatsen zodra je je nieuwe paspoort hebt. Je kunt de order ook plaatsen met een ID bewijs of rijbewijs. Je mag, als je dat makkelijker vindt, mij de gegevens sturen van het abonnement welke je zou willen afsluiten, zodra je je paspoort hebt dan hoef je alleen het nummer door te geven en dan maak ik het voor je in orde 🙂, je kunt dit doen door mij een privébericht te sturen, dat scheelt jou weer werk om het in te vullen op de website en dan kan ik meteen aangeven of alles in orde is.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Kevin,

Je hebt aangegeven inmiddels een abonnement aangevraagd te hebben. Ik sluit daarom dit topic. Mocht je nog vragen hebben waar we mee kunnen helpen dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark