beantwoord

levertijd iPhone 6S Silver Tele2

• 14 maart 2016
  • 3 reacties
  • 317 x bekeken

Mijn zoon heeft vorige week IPhone 6 zilver besteld mar heeft nog niets gehoord . Zou binnen 1 week verstuurd zijn.
Weet u de levertijd? En de simkaart zou binnen 5 dagen verstuurd zijn ook nog niet gekregen.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 15 maart 2016, 21:22

Hoi mariannevddries,

Allereerst wil ik je bedanken in je interesse in Tele2. Door de scherpe acties en tarieven hebben we nogal wat aanmeldingen binnengekregen, we zijn een beetje verrast door het succes. Hier komt bij dat de levering vanuit de fabrikanten wat minder is, helaas is het niet anders. Hier balen wij natuurlijk ook van! Wat betreft de iPhone 6S Silver gaat het erg hard, dit hebben we ook hier vermeld. Het kan dus nog even duren voordat de zilvere editie weer beschikbaar is, een andere uitvoering is beter beschikbaar.

Mocht je andere vragen hebben hoor ik het graag!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 1
*** Reactie aangepast door moderator: Voor meer informatie, zie artikel 7h van de huisregels. ***
Ik vind Tele2 een slecht bedrijf dus ik denk dat u ook nog minimaal een week zal moeten wachten
Reputatie 4
Badge
Ik vind Tele2 een slecht bedrijf dus ik denk dat u ook nog minimaal een week zal moeten wachten
Hier ben ik het mee eens, maar dat terzijde:

Dit is een klantenforum. Wij kunnen hier dus niet mee helpen.
Ik raad je aan Tele2 te bellen (020-754 4444) of gebruik te maken van de Virtuele assistent.

Als je toch een antwoord wil via het forum, zul je moeten wachten tot een Tele2 moderator reageert. Dat duurt meestal vijf dagen.
Badge +4
Hoi mariannevddries,

Allereerst wil ik je bedanken in je interesse in Tele2. Door de scherpe acties en tarieven hebben we nogal wat aanmeldingen binnengekregen, we zijn een beetje verrast door het succes. Hier komt bij dat de levering vanuit de fabrikanten wat minder is, helaas is het niet anders. Hier balen wij natuurlijk ook van! Wat betreft de iPhone 6S Silver gaat het erg hard, dit hebben we ook hier vermeld. Het kan dus nog even duren voordat de zilvere editie weer beschikbaar is, een andere uitvoering is beter beschikbaar.

Mocht je andere vragen hebben hoor ik het graag!