beantwoord

Levertijd Iphone 6s Plus 64 Gb

• amg
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Hallo,

Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd en heb gekozen voor het toestel Iphone 6s plus. Mij werd verteld dat het toestel op voorraad was. Echter kreeg ik 4 minuten later een mail dat het toestel niet op voorraad is! Eveneens was de simkaart ook niet op voorraad. Nu is mijn vraag: Wanneer hebben jullie de simkaart en de Iphone 6s plus 64 gb Gold weer op voorraad?

icon Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 15 maart 2016, 21:16

Hoi amg,

Ook voor dit model kan ik niet precies zeggen wanneer JIJ het toestel zal ontvangen. De verwachting is dat we de 18e weer voorraad krijgen en de 19e deze uitgeleverd zal worden. Ter zijner tijd zal je mail ontvangen van het OPD. Meer kan ik helaas niet zeggen.

Groetjes Maurice

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi amg,

Ook voor dit model kan ik niet precies zeggen wanneer JIJ het toestel zal ontvangen. De verwachting is dat we de 18e weer voorraad krijgen en de 19e deze uitgeleverd zal worden. Ter zijner tijd zal je mail ontvangen van het OPD. Meer kan ik helaas niet zeggen.

Groetjes Maurice
Maurice van Tele2 schreef:

Hoi amg,

Groetjes Maurice

Dag Maurice,

Bedankt voor de reactie. Ik ga dan uit van levering op 19 of 23 maart. Ben benieuwd!
Nog een fijne avond.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +4
De levering gaat wel op basis van binnenkomst van de bestelling dus hopelijk zit je inderdaad bij de volgende levering, dit kan ik dus niet beloven!
Weten jullie hoeveel toestellen binnen komen op de 18e of is dat niet bekend? Ik heb donderdagochtend besteld, de dag ervoor zijn er toestellen geleverd van de voorraad van 8 maart. Dus denk dat ik dan wel bij deze levering zit.. Laten we het hopen!
Reputatie 5
Badge +4
Nee helaas heb ik daar geen informatie over. Ik hoop echt voor je dat jouw toestel tussen deze zending zet! Laat je het wel even weten? Ik duim voor je!
Ik heb het toestel gisteren mogen ontvangen. Ik ben er super tevreden mee! Echt een prachtig toestel 🙂
amg, wanneer had je hem besteld? Ik heb namelijk op 7 maart besteld en hem nog steeds niet! Gaat wel heel lang duren zo. Gelukkig is die van jou er al wel!
Reputatie 5
Badge +4
Super!! Ben echt blij voor je! 😃

Heel veel plezier ermee! Ik ga dit topic nu sluiten, mocht je later nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic!