beantwoord

Levertijd Iphone 6s plus

• 21 april 2016
  • 9 reacties
  • 480 x bekeken

Hallo,

Ik heb 26 maart de iphone 6s plus rose gold besteld met abonnement via de site.
Mij werd verteld dat het toestel niet op voorraad was. Eveneens was de simkaart ook niet op voorraad.

Het is nu 26 dagen later en ik heb nog steeds niets te horen gekregen.
Ik heb ook al een keer met de klantenservice gebeld maar die konden mij ook niet vertellen wanneer die er weer zou zijn.
Ze vertelde mij wel dat ik maar moest afwachten & dat het uit ervaring niet lang meer gaat duren. Helaas heeft het daarna nog 2 weken geduurd.
Ik vind dit erg vervelend en wil gewoon graag me nieuwe telefoon in ontvangst nemen.
Ook word ik niet via de mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling en waarom het zo lang duurt.
In de eerste mail stond wel dat ze het waarschijnlijk binnen 10 dagen konden opsturen. Beetje jammer dat we al flink wat dagen verder zijn.

Zou iemand mij kunnen vertellen wanneer de iphone 6s plus rose gold 64 GB weer op voorraad is ?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 april 2016, 15:04

Hee melineyelkencian,
Ik heb helaas geen inzicht in wie wanneer het toestel ontvangt. OPD regelt de levering voor ons. Echter is het zo dat wij afhankelijk zijn van de leverancier van wanneer wij weer toestellen binnen hebben. Ik kan dus helaas niet zeggen wanneer jij bericht krijgt om een afspraak te maken zodat het toestel bezorgd kan worden. Het spijt me dat ik niet een antwoord kan geven waar je op hoopt!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Heb precies het zelfde probleem Meline, want ik wacht ook al sinds 22 maart op die zelfde telefoon de 64 gb versie. Denk dat de telefoon nog gemaakt moet worden, haha. Is eigenlijk van de gekke, maar ga me er niet verder meer druk om maken.Want niemands heeft een antwoord, denk dat ze het alleen in Azie of in de VS weten.
Ik heb vanmorgen alweer gebeld en de levering datum kunnen ze niet zeggen apple zelf is het probleem en niet tele2 tele2 krijgt te weinig iphone's geleverd
Heb ook hetzelfde probleem, het werd mij ook verteld dat er niet genoeg telefoons binnenkwamen van Apple. Wel jammer maar is wel vervelend voor ons want we wachten echt lang. Ik hoop dat ik het voor mei al hebt anders annuleer ik gewoon mijn bestelling.
Heb ook hetzelfde probleem, het werd mij ook verteld dat er niet genoeg telefoons binnenkwamen van Apple. Wel jammer maar is wel vervelend voor ons want we wachten echt lang. Ik hoop dat ik het voor mei al hebt anders annuleer ik gewoon mijn bestelling. Maar kan je er nu nog vanaf komen dan ? & zo ja hoe ga je dat dan aanpakken? want hoor zoveel klachten over Tele2 en moet zo lang wachten ben er ook wel klaar mee ja.
Reputatie 5
Badge +4
Hee melineyelkencian,
Ik heb helaas geen inzicht in wie wanneer het toestel ontvangt. OPD regelt de levering voor ons. Echter is het zo dat wij afhankelijk zijn van de leverancier van wanneer wij weer toestellen binnen hebben. Ik kan dus helaas niet zeggen wanneer jij bericht krijgt om een afspraak te maken zodat het toestel bezorgd kan worden. Het spijt me dat ik niet een antwoord kan geven waar je op hoopt!
Groetjes Kiko
Ik denk wel dat je het gewoon telefonisch kan annuleren. Zeggen wat de reden is en dat moet al voldoende zijn denk ik ?
Reputatie 7
Badge +4
Bij annulering komt er ook niets meer. Dan moet je ergens anders een abonnement en toestel kopen maar Tele2 is hier het goedkoopst mee.
Ja dat is ook de bedoeling van een annulering. Ja sorry maar service en communicatie vanuit de provider is veel belangrijker voor mij. Dan betaal ik liever iets meer of neem ik wat minder GB.
En als jullie zo afhankelijk zijn van de leverancier en jullie ook niet weten wanneer toestellen binnen komen. Geef dat dan aan als ik het toestel bestel. Dan weet ik waar ik aan toe ben & ga dan geen mail sturen met ja waarschijnlijk kunnen we het binnen 10 dagen opsturen. Terwijl ik daarna nog meer dan 25 dagen heb gewacht.