vraag

Levertijd Iphone 6s

• 30 maart 2017
  • 28 reacties
  • 1758 x bekeken

Hallo,

Op 17 maart heb ik een Iphone 6s rosé-goud besteld met abonnementsverlenging. Hoewel dit niet op de site aangegeven stond, kreeg ik na bestelling direct een email dat telefoon (en simkaart (?)) niet op voorraad waren. Ik heb er begrip voor om te wachten, maar ik heb geen idee hoelang ik moet wachten, en zou graag willen weten wat de wachttijd bedraagt. Waar mag ik vanuit gaan? Gaat Tele2 mij hier nog, via mijn tele2 bijvoorbeeld, meer informatie over geven?

Alvast bedankt!

Linda

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

28 reacties

Badge
Hoi Estici,

Wij verkopen zoveel verschillende iPhone's, voor wat voor een geheugen heb je gekozen?

Groetjes, Maris
Reputatie 7
Badge +4
Een echte out of stock simkaarten hebben we nog niet van gehoord op het forum.De simkaart wordt automatisch "niet op voorraad" gezet als de telefoon er niet is. Het moet namelijk in 1 pakket worden verzonden
Maris, ik heb een Iphone 6s Rose-Gold 32 GB besteld.
Reputatie 1
Ook ik heb dit probleem. (wacht nu al langer dan 4 weken op mijn 'nieuwe' Iphone 6S 32GB)
De klantenservice van Tele2 kan blijkbaar helemaal niets voor je betekenen.(het is mij trouwens ook nooit gelukt om uberhaupt nuttige info van ze te krijgen)

Ik raad je aan om z.s.m. je bestelling te annuleren en/ of bij een ander retailer proberen die het toestel WEL op voorraad heeft.
Het bestelproces van Tele2 is dan ook echt heel slecht.
Badge
De iPhone 6S 32GB Rose Gold wordt binnen een week geleverd, dit geld ook voor Space Grey versie.
Dit is gisteren bij ons bekent geworden! :$

Groetjes, Maris
Okay, super! Dan hoop ik snel een berichtje van OPD te ontvangen.
Dankjewel!
Steeds meer potentieel nieuwe klanten lijken tegen de NONcommunicatie omtrent iPhone levertijden aan te lopen. Mij werd 1,5 week hetzelfde verteld via het forum, maar aangezien ik tot eergisteren weer niks hoorde heb ik gebeld met de 'klantenservice' die mij uiteindelijk vertelden dat de telefoon helemaal niet meer geleverd ging woeden. Ik heb dan ook mijn bestelling geannuleerd en de telefoon via een andere provider besteld. De volgende dag kon ik hem al ophalen! Ik zou er niet intrappen. En er al helemaal niet op hopen dat je de telefoon ook daadwerkelijk binnen een week gaat krijgen.
Steeds meer potentieel nieuwe klanten lijken tegen de NONcommunicatie omtrent iPhone levertijden aan te lopen. Mij werd 1,5 week hetzelfde verteld via het forum, maar aangezien ik tot eergisteren weer niks hoorde heb ik gebeld met de 'klantenservice' die mij uiteindelijk vertelden dat de telefoon helemaal niet meer geleverd ging woeden. Ik heb dan ook mijn bestelling geannuleerd en de telefoon via een andere provider besteld. De volgende dag kon ik hem al ophalen! Ik zou er niet intrappen. En er al helemaal niet op hopen dat je de telefoon ook daadwerkelijk binnen een week gaat krijgen.

Heb donderdag abbo verlengt en Iphone 7 Plus black 32GB gedaan en gisteravond de tel thuis.
Had niet gedacht dat het zo snel zou lukken.
De iPhone 6S 32GB Rose Gold wordt binnen een week geleverd, dit geld ook voor Space Grey versie.

Groetjes, Maris

hey, en hoe zit het met de levering van de iphone 6s 32gb silver? Komt die ook deze week?
Badge
De iPhone 6S Silver verwachten wij ook binnen nu en twee week te leveren, nog heel even geduld!

Groetjes, Maris
Ik heb op 26 maart de iPhone 6S Space Grey 128GB besteld. Is er al zicht op wanneer dit toestel geleverd wordt?
En hoe zit het met de Iphone 6S Space Grey 32GB??? Vorige week besteld.
Reputatie 7
Badge +5
Gisteren was de verwachtte leveringstijd voor de Space Grey 32Gb Binnen 2 weken
.
OEPS
Ik lees ietsje omhoog in DIT topic dat de levertijd 6 dagen geleden 1 week xou zijn.
.
Dus morgen word 'ie geleverd.
Ik lees nog steeds Op de bestelpagina www.tele2.nl dat alle IPhones op voorraad zijn. Dat Op voorraad betekent dus bij alle leveranciers dat zodra de bestelling binnenkomt begonnen wordt met het verwerken van je bestelling. Je hebt je telefoon dan uiterlijk 3 dagen later in je bezit. Waarom dit bij Tele2 anders is wordt niet verteld.
De iPhone 6S Silver verwachten wij ook binnen nu en twee week te leveren, nog heel even geduld!

Groetjes, Maris

de klantenservice zei dat jullie vandaag een nieuwe lading zouden krijgen. Op mijn forumtopic een aantal dagen geleden werd mij verteld dat de telefoon binnen een week zou komen, en er staat nog steeds dat hij niet in stock is op mijntele2. zitten jullie te liegen om me zoet te houden of komt hij echt binnenkort? ik heb nu namelijk geen mobiel en die heb ik onbetwist nodig
Reputatie 7
Badge +5
De knoop is doorgehakt, er is 1 scheepscontainer met alléén WITTE besteld en een scheepslading covers in allerlij kleuren.
Nu krijg je maar liefst 3 kleuren covers helemaal gratis bij je bestelling.
Volgende keer toch maar meteen in China je toestel bestellen
Dag. Ik heb een iphone 6s rose gold 32 gb besteld. Ik kreeg een mailtje over dat die niet op voorraad is. Hoelang gaat het ongeveer duren voordat ik hem ontvang? Aangezien ik hierboven lees dat iemand er 4 weken op heeft moeten wachten en dit volgens mij niet helemaal de bedoeling is aangezien er op de site stond dat die gewoon op voorraad is?
Reputatie 7
Badge +5
7 dagen geleden - 1 april 2017, 13:37
Groetjes, Maris

Dus morgen, of het was een 1 april grap,dat kan natuurlijk ook.
.
Hoi Anouk

Het is de bedoeling niet van Tele2 hoor maar het levert wel bestellingen op en dat is mooi meegenomen. Wanneer je telefoon geleverd wordt weten ze zelf niet. Als het te lang duurt gewoon annuleren en hem bij andere verkoper bestellen ze zijn gewoon overal op voorraad.
Ik bel er morgen gelijk wel weer heen om hem te annuleren. Jammer dat ze zo met hun klanten om gaan, moeten ze op de site maar vermelden dat die niet op voorraad is. Ga wel naar een andere verkoper idd! Krijg ook geen reactie op facebook enzo dus t zal allemaal wel
Kwalijke zaak waar wij als forumleden a heel l vaak op hebben gewezen maar waar niets aan wordt gedaan. Verkooptechniek van Tele2. Nogmaals de status Op voorraad op een bestelsite wil zeggen dat toestel binnen 3 dagen bij de klant hoort te zijn volgens de juridische afdeling van de consumentenbond. Tel 070-4454545
Hallo Maris,

De Iphone 6s rose gold 32 GB zou binnen een week geleverd worden, maar ik heb helaas, nog geen bericht mogen ontvangen. Ik zou graag duidelijkheid en eerlijkheid willen, waar ben ik aan toe? Moet ik nog 6 weken wachten, of krijg ik hem volgende week?
Ook ik heb dit probleem. (wacht nu al langer dan 4 weken op mijn 'nieuwe' Iphone 6S 32GB)
De klantenservice van Tele2 kan blijkbaar helemaal niets voor je betekenen.(het is mij trouwens ook nooit gelukt om uberhaupt nuttige info van ze te krijgen)

Ik raad je aan om z.s.m. je bestelling te annuleren en/ of bij een ander retailer proberen die het toestel WEL op voorraad heeft.
Het bestelproces van Tele2 is dan ook echt heel slecht.

Heb jij je Iphone inmiddels al binnen?
Vandaag dan een berichtje mogen ontvangen van OPD.
Nogmaals, ik had geen problemen met de wachttijd, maar ik heb wel graag een indicatie/wordt graag op de hoogte gehouden over het proces.
Bedankt om te reageren via het forum, Tele2 zou zich misschien kunnen verbeteren door automatisch al regelmatig updates te sturen.