beantwoord

Levertijd iPhone 6s 32gb silver

• 4 april 2017
  • 6 reacties
  • 216 x bekeken

hey, ik heb een korte vraag. ik heb mijn abonnement vervroegd verlengt en ik vraag me af of de iphone 6s 32gb silver binnen komt deze week.
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 5 april 2017, 14:34

Hallo ruben8888,

de prognose is dat de telefoon binnen een week kunt verwachten! Nog eventjes geduld dus...

Groeten Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge
Hallo ruben8888,

de prognose is dat de telefoon binnen een week kunt verwachten! Nog eventjes geduld dus...

Groeten Jurrien
Hallo ruben8888,

Groeten Jurrien

Hij wordt dus op zijn laatst woensdag naar me toe gestuurd? Sorry dat ik opdringerig ben maar ik heb op dit moment geen mobiel.
Badge
Zodra je toestel in het magazijn klaar ligt krijg je een e-mail van de Online Pakket Dienst, via deze e-mail kun je bezorgafspraak maken om je toestel te laten bezorgen.
Totdat je een afspraak hebt gemaakt kunnen we je alleen een verwachte indicatie geven. Hou je inbox dus goed in de gaten :8

Groetjes Jurrien
Reputatie 7
Badge +5
Hij wordt dus op zijn laatst woensdag naar me toe gestuurd?
Nee Ruben er word deze week niet 1 kleur uitgeleverd van het model 6s 32gb.
Prognose alle andere kleuren (telt voor elke kleur afzonderlijk) is nu over 1 week.

Heel apart.
De Bezorgafspraak is tot jij een afspraak maakt om een indicatie te geven om te kunnen leveren.
Hoe zit het met de bestel afspraak Uit voorraad
Net het mailtje gekregen! Dat is fijn. Nog steeds wel teleurgesteld dat er op de site stond dat hij op voorraad was en dat klanten dus blijkbaar massaal hebben moeten wachten (of die moeten dat nu nog steeds) zonder dat zij dit vooraf wisten. Toch ben ik blij dat jullie zo snel en consequent reageren op het forum, zodat ik alsnog contact kon hebben zonder dat ik door de klantenservice van nummer naar nummer word gegooid.
Badge
Dat is goed om te horen ruben8888 !
Ik neem de feedback mee over de status van de levering op onze shoppagina. Blij om te horen dat de service hier zo goed is bevallen. Mocht je nog eens vragen hebben dan kun je daar een nieuw topic voor starten. Dit topic zal binnenkort gesloten worden.

Alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone!
Groetjes Jurrien