beantwoord

Levertijd iPhone 11 64gb green

• 8 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 686 x bekeken

Goedenavond,

Ik heb op 19 september een pre-order gedaan van een iPhone 11 64gb green. Maar hij is nog steeds niet binnen. Wanneer is de geschatte levertijd? Ik heb nog geen email ontvangen van Riviera. Momenteel is mijn huidige iPhone 6s kapot daarom wil ik graag mijn nieuwe telefoon. Hebben andere mensen ook een pre-order gedaan? En is die al geleverd of niet?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 11 oktober 2019, 11:18

@Kinze Wij vinden het ook jammer dat je moet wachten op je nieuwe iPhone. Zodra we kunnen leveren ontvang je een e-mail voor het maken van een bezorgafspraak.
Op onze website vind je een overzicht van de levertijden of kijk ook hier eens voor meer informatie.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De nieuwe iphones zijn schaars. Als jouw exacte model op voorraad komt krijg je een mail van de koerier. Een exacte voorspelling kunnen medewerkers van Tele2 je helaas niet geven.
Reputatie 7
Badge +1
Ik zie ze bij bekende webshops ook niet op voorraad, er zijn onvoldoende toestellen beschikbaar vanuit Apple. Gelukkig heeft Apple recent bekend gemaakt dat de productie opgeschroefd wordt.
@Tele2 consument Ik heb op 20 september een iPhone 11 Pro 64GB in space grey besteld en heb ook nog niks binnen.
Bedankt voor de reacties !
Reputatie 4
Badge
@Kinze Wij vinden het ook jammer dat je moet wachten op je nieuwe iPhone. Zodra we kunnen leveren ontvang je een e-mail voor het maken van een bezorgafspraak.
Op onze website vind je een overzicht van de levertijden of kijk ook hier eens voor meer informatie.

Groet Petra

Groet Petra

Oké bedankt voor de reactie !
Reputatie 4
Badge

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag! Groet Petra