beantwoord

Levertijd Huawei Mate 10 Pro

Hi!
23 januari heb ik mijn abbonnement verlengd met de Huawei Mate 10 Pro erbij. Tijdens het bestellen zelf heb ik nergens een bericht gezien over de langere levertijd, tot ik dezelfde avond nog een mailtje kreeg dat het wat langer ging duren. Geen probleem, kan gebeuren dat iets niet direct op voorraad is.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de levertijd op de levertijdenpagina vorige week op 3 weken stond, deze week even op 3 dagen, en nu ineens weer op 3 weken. Als ik de berichten op het forum zo zie is dit niks nieuws en ligt het probleem niet zo zeer bij of Huawei wel of niet wil leveren. Bovendien zouden andere providers dan ook met dit probleem te kampen moeten hebben.

Aan de forumgebruikers: zijn er meer mensen die deze telefoon besteld hebben en iets meer weten of al wel een mail van de bezorgingsdienst hebben gehad?

Aan de medewerkers van Tele2: kan een van jullie mij misschien uitleggen waarom die levertijden zo schommelen of waarop ze gebaseerd worden? Heeft Huawei de ene dag toegezegd de toestellen binnen een dag te versturen en komen ze daar de volgende dag op terug bijvoorbeeld of is er iets anders aan de hand?

Het zou fijn zijn als jullie hier iets transparanter over zijn zodat klanten zoals ik er iets meer begrip voor op kunnen brengen. Dat zou ook het aantal forumthreads over dit onderwerp verkleinen gok ik zo 😉

Alvast bedankt!

Liefs, een doorgaans dik tevreden klant die nu helaas een beetje teleurgesteld is

icon Beste antwoord door Rena Chan 2 februari 2018, 16:22

Helaas gaat de laatste tijd wat vaker fout met bestellingen.

Medewerkers kunnen ook niet precies zien waar en wanneer jou bestelling binnen komt.

Een medeklant in dit topic heeft via een Tele2 reseller zelfs een betere deal kunnen vinden waar het toestel net iets goedkoper was. Misschien is dat een idee?

Bekijk origineel bericht

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Helaas gaat de laatste tijd wat vaker fout met bestellingen.

Medewerkers kunnen ook niet precies zien waar en wanneer jou bestelling binnen komt.

Een medeklant in dit topic heeft via een Tele2 reseller zelfs een betere deal kunnen vinden waar het toestel net iets goedkoper was. Misschien is dat een idee?
Oh super chill! Ga ik daar even naar kijken. Thanks!
Ik zie trouwens dat ze bij belsimpel een verlenging alleen toestaan 4 maanden voor het einde van je huidige abbo. Die van mij loopt nu officieel nog tot september, maar via tele2 zelf kon ik een maand geleden al verlengen. Misschien toch nog maar even geduld hebben dus?
Reputatie 7
Badge +2
Mmmm heb je een SIM-only? Of abonnement met toestel?

Een SIM-only zal je altijd kunnen verlengen naar een abonnement met toestel.

Als je een abonnement met toestel heb, zal verlengen alleen 4 maanden van het einde moeten zijn, ook via Tele2.nl
Rena Chan schreef:

Mmmm heb je een SIM-only? Of abonnement met toestel?

Een SIM-only zal je altijd kunnen verlengen naar een abonnement met toestel.

Als je een abonnement met toestel heb, zal verlengen alleen 4 maanden van het einde moeten zijn, ook via Tele2.nl

Dan ligt het daar aan, ik heb nu inderdaad een sim only. Nogmaals bedankt voor je snelle reacties! 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Super, je moet wel jou Tele2 bestelling eert annuleren, om daarna een Tele2 abonnement via reseller te nemen.

Hopelijk heb je je telefoon snel thuis.
Hoi

Ik heb mijn abonnement verlengd en wacht ook op de Huawei mate 10 pro. Ik zag nu dat de telefoon weer op voorraad is en hoop snel een email te ontvangen
MissMiertjuh schreef:

Hoi

Ik heb mijn abonnement verlengd en wacht ook op de Huawei mate 10 pro. Ik zag nu dat de telefoon weer op voorraad is en hoop snel een email te ontvangen

Zag het ook een dag of 2 terug. Heb voor het weekend zelf de boel bij belsimpel besteld waar alles in principe rond is, behalve dat Tele2 op dit moment erg traag is met akkoord geven voor die nieuwe verlenging...
Ik heb gisteren direct bij belsimpel.nl besteld en heb de telefoon al binnen

Hoop dat je je telefoon ook snel hebt Anne
Typisch, dan zou de boel bij mij inmiddels toch ook wel rond moeten zijn.
Bedankt voor je reactie! 🙂

Reageer