beantwoord

Levertijd? Beetje onduidelijk?

Hallo.

Ik zou toch graag even iets meer duidelijkheid willen over de levertijden...

Ik heb 7 november ( al eerder, maar jullie hebben de bestelling toen pas geplaatst...) mijn abbo verlengd met een iPhone x 64gb Grey. Tijdens bestelling was de levertijd 3 weken. Paar dagen geleden was het 3+ Weken. Inmiddels is het nu 1 week. Moet ik nu de kortste levertijd aanhouden, de langste of de tijdens bestelling gezegde levertijd?

Kunnen jullie niet gewoon stieken een exacte levertijd zeggen ? 😬.

icon Beste antwoord door eric 12 november 2017, 12:25

Helaas, moderators of de klantenservice hebben geen inzicht in de queu van toestellen. Je krijgt een email zodra het toestel naar je verstuurd gaat worden. Houd rekening met die 3 weken, dan kan het niet tegenvallen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas, moderators of de klantenservice hebben geen inzicht in de queu van toestellen. Je krijgt een email zodra het toestel naar je verstuurd gaat worden. Houd rekening met die 3 weken, dan kan het niet tegenvallen.
Aah helaas. En Oki. Nog even wachten dus.
Inmiddels is de levertijd 2 weken 😮 😱. 😕
Wel geinig om te zien dat de levertijd ook nogal kan fluctueren. Zo volg ik mijn bestelling voor de 256GB Silver natuurlijk op de voet. Deze is van 3 dagen, via 1 week naar 3 weken naar vandaag (20 november) weer 3 dagen gegaan. Ik zit er morgen 3 weken op te wachten zonder enig bericht van die OPD, dus de 3 dagen slaan nergens op. Als ze toch geen fatsoenlijke volledige informatie hebben is het netter dit ook te melden. Apple levert niet, wij kunnen helaas ook niet leveren or whatever.
Zeer herkenbaar Langesliert.

Tele2 beweert zelf ook 3x per week de levertijden up-te-daten. (De afgelopen weken was dat elke Ma, Woe & vrijdag. Maar als ik nu kijk is de laatste update Woensdag 15 nov 😉🧐.

28 Nov zijn de 3 weken voorbij. Vanaf dan ga ik bellen 🙂
Kijk. Hilarisch! Inmiddels is ‘ie na mijn reactie ge-update😉.

20 November: 2 weken.

Terwijl ik ben ‘uitgeteld’ op 28 November, hmmmm.