beantwoord

Levertijd

• 2 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 164 x bekeken

Ik baal er van dat ik hier nu allemaal topics lees over de levertijd. Bij mijn bestelling stand er een levertijd van 3 dagen, Dit is nu veranderd in 2 weken. Betekent dit dat ik mijn telefoon pas over twee weken kan verwachten? Hij moet namelijk geleverd zijn Voor volgende week dinsdag zodat hij meegenomen kan worden naar Spanje. Ik heb dus een lichte tijdsdruk.
icon

Beste antwoord door Jacco 2 oktober 2018, 18:32

Hi Franka van Bruchem,

Onverwachts kan een levering langer duren dan verwacht, de levertijd die je ziet is een pure indicatie en is dus niet bindend. Houdt ongeveer rekening met 2/3 weken, natuurlijk kan de telefoon ook eerder komen.

Een fijne avond!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi Franka van Bruchem,

Onverwachts kan een levering langer duren dan verwacht, de levertijd die je ziet is een pure indicatie en is dus niet bindend. Houdt ongeveer rekening met 2/3 weken, natuurlijk kan de telefoon ook eerder komen.

Een fijne avond!
Hi Franka van Bruchem,

Een fijne avond!

Goedenavond,

Wat enorm vervelend.

Ik wil jullie er dan nog wel op wijzen dat wanneer de indicaties niet kloppen op de dag dat de klant ze bestelt, jullie ze dan niet op de website moeten zetten. Ik ben niet de enige met dit probleem, lees ik, en daarnaast staat niet op de pagina en/of in de mail dat dit een indicatie is maar de 'levertijden'.

Ik snap jullie probleem maar zet het dan niet neer als 'levertijd'. Dan houden jullie klanten er rekening mee en komen mensen zoals ik niet voor verrassingen te staan en kunnen ze een andere winkel kiezen als ze een tijdsdruk hebben.

Deze situatie brengt mij namelijk wel in een lastig parket.

Fijne avond.
Hi Franka van Bruchem,

Een fijne avond!

Indien je geen medewerker bent, is deze reactie natuurlijk niet naar jou gericht en bedank ik je voor je antwoord.

Vriendelijke groeten
Reputatie 5
Badge
Hi Franka van Bruchem,

Allereerst wil ik even duidelijk maken dat ik niet voor Tele2 werk.

Ik begrijp dat je het vervelend is en ik hoop ook dat hij binnenkomt voor Dinsdag, maar houdt rekening met de tijd die ik je net gaf.

Mocht je vraag beantwoord zijn, dan kan je dit markeren als antwoord
Hi Franka van Bruchem,

Allereerst wil ik even duidelijk maken dat ik niet voor Tele2 werk.

Ik begrijp dat je het vervelend is en ik hoop ook dat hij binnenkomt voor Dinsdag, maar houdt rekening met de tijd die ik je net gaf.

Mocht je vraag beantwoord zijn, dan kan je dit markeren als antwoord

Geen probleem.
Toch bedankt!
Dan zal ik afwachten.

Fijne avond!
Reputatie 5
Badge
Dankjwel, voor jou hetzelfde toegewenst!
Reputatie 5
Badge
Heb je trouwens je profiel volledig ingevuld ook met klantnummer? Zo kan een medewerker van Tele2 je makkelijker helpen en is het sneller verholpen.
Heb je trouwens je profiel volledig ingevuld ook met klantnummer? Zo kan een medewerker van Tele2 je makkelijker helpen en is het sneller verholpen.

Ja dat heb ik gedaan! Ik hoop dat het goed komt.
Dankjewel voor de tip.
Reputatie 5
Badge
Geen dank, hopelijk wordt het snel voor je opgelost!