beantwoord

Levering Xaomi 11T Pro

  • 9 November 2021
  • 7 reacties
  • 116 x bekeken

Ik bestelde op 29 oktober een Xiaomi 11T Pro in combinatie met de promotie actie met 43" tv. 

 

Op de site stond dat het toestel vanaf 8 november geleverd kon worden, 6 dagen voor het einde van de inschrijving voor het 43" model. U begrijpt natuurlijk wel dat, zowel de levertijd, als die actie een rol heeft gespeeld in aanschaf van het toestel. 

 

Op 3 november, is de levertijd ineens gewijzigd naar 4-5 weken. Voor registratie, voor 14 november, heb ik een IMEI code nodig, die ik alleen kan zien zodra ik het toestel zelf heb. Maar als het toestel pas over een maand binnen is maar wel is aangeschaft binnen de promotie actie, hoe kan ik mijzelf dan inschrijven? 

 

Maak ik nog kan op de 43" tv als de Tele2 het toestel niet kan leveren terwijl het wel is aangeschaft binnen de looptijd van de actie? Hoe kan het dat Tele2 een actie aanbied in combinatie met een toestel dat niet geleverd kan worden binnen de inschrijfperiode? 

Ik las in andere topics dat het contract ook voldoet voor Xaomi om je in te schrijven maar de Tele2 klantenservice zegt van niet.

 

2 vragen die ik gaag beantwoord zou hebben zijn:

De levertijd, op moment van plaatsen bestelling, was vanaf 8 november. Kan ik het toestel deze week nog verwachten of moet ik 4-5 weken wachten?

Hoe kan het dat Tele2 een actie aanbied in combinatie met een toestel dat niet geleverd kan worden binnen de inschrijfperiode? 

icon

Beste antwoord door linearised 9 November 2021, 18:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De gratis product acties worden altijd georganiseerd door de toestelfabrikant. In dit geval Xiaomi. Hier lees je de voorwaarden van deze actie. Voor vragen over deze actie kun je ze benaderen via de contactpagina.

Deze actie kent trouwens wel een bijzondere voorwaarde, op=op… 

Artikel 3 - Geschenkproduct

Het Geschenkproduct* dat in het kader van de Actie wordt toegekend, wordt als volgt bepaald:

- Xiaomi Mi TV 43”

*Max 2 aanvragen per huishouden

*Het kan 60-90 dagen duren alvorens het product wordt verzonden

*Deze actie is een OP=OP actie. Indien de voorziene stock voor deze actie uitgeput is, dan behoudt de aanvrager van de actie, in dit geval Xiaomi, zich het recht om de actie stop te zetten.

 

Hartelijk dank voor je antwoord waar ik niet zo gek veel aan heb. In mijn bericht staat dat ik het toestel heb aangeschaft binnen de actieperiode, net zoals op de site:

Koop de Xiaomi 11T Pro tussen 15 en 31 oktober 2021 en ontvang een 43" Mi TV cadeau. 

Voor registratie, zijn de volgende gegevens nodig: aankoopbewijs, IMEI en doos van toestel. 

Wanneer een IMEI code vereist is om deel te nemen aan de actie, kan je deze terugvinden op de verpakking van jouw toestel. Deze 15-cijferige code staat onder de streepjescode vermeld. Je kan dit ook makkelijk achterhalen door de volgende toetsencombinatie in te voeren in jouw nieuwe GSM: *#06#

 

Het toestel kan door Tele2 ineens niet binnen de registratietijd van de acties worden geleverd, terwijl het wel is op tijd is aangeschaft 

 

De gratis product acties worden altijd georganiseerd door de toestelfabrikant. In dit geval Xiaomi. Hier lees je de voorwaarden van deze actie. Voor vragen over deze actie kun je ze benaderen via de contactpagina.

Deze actie kent trouwens wel een bijzondere voorwaarde, op=op… 

Artikel 3 - Geschenkproduct

Het Geschenkproduct* dat in het kader van de Actie wordt toegekend, wordt als volgt bepaald:

- Xiaomi Mi TV 43”

*Max 2 aanvragen per huishouden

*Het kan 60-90 dagen duren alvorens het product wordt verzonden

*Deze actie is een OP=OP actie. Indien de voorziene stock voor deze actie uitgeput is, dan behoudt de aanvrager van de actie, in dit geval Xiaomi, zich het recht om de actie stop te zetten.

 

Volgens mij snapt uw de vraag niet helemaal. 

 

De telefoon is aangeschaft op 29 oktober. Op de site stond "vanaf 8 november", anders had ik mijn abonnement niet eens verlengd. Het toestel in ineens niet meer leverbaar door Tele2 binnen de actieperiode. 

Ik zal de telefoon pas over 4-5 weken ontvangen, ver buiten de registratieperiode, terwijl op het moment van aanschaf stond "vanaf 8 november"

 

De aankoop was gemaakt met de informatie dat

Aankoop tussen 15-31 oktober (aankoop is 29 okt)

De telefoon leverbaar is vanaf 8 november op het moment van aankoop op de site. 

Reputatie 3

Als de leverancier de bij de aanbieding gecommuniceerde leverdatum niet kan bieden is dat een reden voor ontbinding van de aankoop (en indien dat in combinatie met een abonnement was ook het bijbehorende abonnement). Als ook de actie van Xiaomi bij de aanbieding gecommuniceerd werd maakt dit ook onderdeel uit van de aankoop (daarvoor maakt het niet uit dat een andere partij de actie uitvoert). Let.op: dat betekent niet dat Tele2 belooft dat je de tv krijgt, wel dat je door de aankoop te doen mee kan doen aan de actie. Mocht Xiaomi zich beroepen op op=op, dan is dat helaas zo. Dus snel annuleren en bij een winkel bestellen die wel aanbod heeft. Succes!

Als de leverancier de bij de aanbieding gecommuniceerde leverdatum niet kan bieden is dat een reden voor ontbinding van de aankoop (en indien dat in combinatie met een abonnement was ook het bijbehorende abonnement). Als ook de actie van Xiaomi bij de aanbieding gecommuniceerd werd maakt dit ook onderdeel uit van de aankoop (daarvoor maakt het niet uit dat een andere partij de actie uitvoert). Let.op: dat betekent niet dat Tele2 belooft dat je de tv krijgt, wel dat je door de aankoop te doen mee kan doen aan de actie. Mocht Xiaomi zich beroepen op op=op, dan is dat helaas zo. Dus snel annuleren en bij een winkel bestellen die wel aanbod heeft. Succes!

Dit is een antwoord waar ik meer aan heb, dankjewel.

 

Ik snap dat Tele2 mij geen TV beloofd maar de kans om mee te doen word ontnomen door de veranderende leverdatum, (vanaf 8 Nov naar 4-5 weken) waardoor ik geen kans meer kan maken op de actie, want Xiaomi wilt graag IMEI en toesteldoos zien. 

 

Ik kocht de telefoon met informatie op de site dat die binnen de actieperiode aangekocht is en leverbaar zou zijn voor het eind van de registratieperiode 

Ben ik in mijn recht om mijn abonnement te ontbinden nadat de leverancier (Tele2 in mijn geval) de telefoon niet meer kan leveren, in de door hun aangegeven tijd? 

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt totdat de telefoon wordt geleverd altijd nog annuleren. Bel hiervoor even de klantenservice.

Dank voor uw bericht.

Ik vind het toch raar dat de telefoon via Tele2 website pas over een maand leverbaar is, terwijl op belsimpel.nl via of in combinatie met Tele2, de telefoon wel direct leverbaar is en nog goedkoper ook?