beantwoord

levering via tele2 en mobiel.nl

• 24 oktober 2016
  • 23 reacties
  • 499 x bekeken

Mijn vraag is waarom het zolang moet duren met de levering van mijn telefoon? ik heb hem bij tele2 verlengt omdat ik dacht dat dit de kortste klap was. Achteraf heb ik het gevoel dat ik beter via Mobiel.nl had kunnen verlengen. Omdat ik al 4 weken op me telefoon zit te wachten. En ik van mensen hoor die hun telefoon bij mobiel.nl bestellen dat ze hem in 3 dagen hebben. Ik heb hierdoor ook een klacht ingediend bij tele 2 omdat ik het erg raar vind. Daarnaast had ik graag wat meer van de kant van tele 2 gehoord aangezien ik zelf over al achter aan moet kwa verwachte levertijd.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 27 oktober 2016, 15:34

Ik wacht op een IPHONE 6S PLUS SPACE GREY 32GB
Mi no lob deng bari. ;)

Voor de bestelilingen die gedaan zijn voor gisteren (voor dit model) wordt verwacht dat deze toestellen binnen 1 tot 2 weken uitgeleverd worden.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

23 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Gewoon afwachten. Op de hoogte gehouden worden kost geld. En dan wordt je telefoon duurder. Dat wil je toch niet? Tele2 standaard antwoord is , we houden contact. Oefening in geduld is een schone zaak, zei mijn Opa zaliger 😉
Geduld heb ik wel. Ook kan ik begrijpen dat het tele2 geld kost me op de hoogte te houden. Maar vind het wel raar dat het bij mobiel.nl allemaal zo snel kan en hier lang moet wachten. Ik zou het eerder andersom verwachten. Het enige waar ik mee kom te zitten is dat mijn telefoon het gaat begeven.
Ik zal jou verhaal nog mooier maken meneer/mevrouw Raaf12.. het heeft helemaal niets te maken met geld..
Ik noem dit nalatigheid...
Wat zou jij doen als jij een maaltijd besteld bij een winkel, gewoon omdat je er trek in hebt, en je rekent af.
Vervolgens hoor je na een uur nog niks en besluit je te bellen. Meneer aan de andere kant zegt doodleuk tegen jou: jaaa dat kan wel een beetje duren hoor, we hebben het oooonwijssss druk ik weet niet wanneer het klaar is, de schuld ligt bij de kok die doet er zo lang over..
Natuurlijk kan je dit niet helemaal vergelijken met deze situatie maar het komt wel op hetzelfde neer..
Badge +4
Geduld heb ik wel. Ook kan ik begrijpen dat het tele2 geld kost me op de hoogte te houden. Maar vind het wel raar dat het bij mobiel.nl allemaal zo snel kan en hier lang moet wachten. Ik zou het eerder andersom verwachten. Het enige waar ik mee kom te zitten is dat mijn telefoon het gaat begeven.

Het lastige is dat dit appels met peren vergelijken is. Apple heeft andere afspraken met mobiel.nl dan met ons. Op welk toestel wacht je?

Wat zou jij doen als jij een maaltijd besteld bij een winkel, gewoon omdat je er trek in hebt, en je rekent af.
Vervolgens hoor je na een uur nog niks en besluit je te bellen. Meneer aan de andere kant zegt doodleuk tegen jou: jaaa dat kan wel een beetje duren hoor, we hebben het oooonwijssss druk ik weet niet wanneer het klaar is, de schuld ligt bij de kok die doet er zo lang over..
Natuurlijk kan je dit niet helemaal vergelijken met deze situatie maar het komt wel op hetzelfde neer..

Het verschil is dan alleen dat je de telefoon nog niet hebt betaald, het is dan niet een beste vergelijking. Snap wel dat je duidelijk probeert te maken dat je wachten niet prettig vindt wanneer je iets hebt besteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook iets van vind hoor. Voor de Iphone 7 hebben we hier een overzicht voor: https://www.tele2.nl/mobiel/telefoons/apple/levertijden-iphone-7/
Mocht je verder vragen hebben adviseer ik je een eigen topic te openen (mocht je dat nog niet gedaan hebben). Een topic openen doe je door hier te klikken.
Nee het verschil is dat ik 2 jaar vast zit aan een contract 🙂
Nou voor mij is het in ieder geval deze abbonementen(van mij en van mn vrouw) gebruiken tot het einde en daarna zal ik van provider veranderen want ik ben het echt spuugzat al het wachten en onbeantwoordde vragen..vervolgens krijg ik eindelijk pakket binnen is het verkeerde toestel en dan vertellen ze dat ik het via de tele2 winkel kan terug sturen. Daar krijg ik weer te horen dat ze dat nooit doen en vervolgens moet ik het via de post opsturen en nog eens geld betalen ook nog. En nu maar afwachten wanneer en of ik de toestellen krijg wat ik heb besteld want, alles wat ik nu meemaak hier bij tele2 heb ik nog nooit moeten meemaken. Dit slaat echt totaal nergens op.
Badge +4
Mi no lob deng bari. ;)

Voor de bestelilingen die gedaan zijn voor gisteren (voor dit model) wordt verwacht dat deze toestellen binnen 1 tot 2 weken uitgeleverd worden.
Dus dit betekend dat die mensen die hem gister besteld hebben hen binnen 1 tot 2 weken hebben en ik er al 5 op moet wachten ?
Vind dit wel heel raar
Ik hoop dat jij je toestel inmiddels hebt. Ik heb er namelijk één hier thuis liggen terwijl ik de IPhone 6S plus gold had besteld.. Ben ook niet blij en heb tot nu toe ook alleen maar spijt van het overstappen..
Das ook nog eens knap lulig. Ik heb in iedergeval nog altijd niks thuis
*** Bericht aangepast door Maurice van Tele2, meer informatie vind je in onze huisregels (7h) ***
Badge +4
Dus dit betekend dat die mensen die hem gister besteld hebben hen binnen 1 tot 2 weken hebben en ik er al 5 op moet wachten ?

Nee. Er staat vóór gisteren. Dus iedereen die al een tijdje aan het wachten was, het duurt nog ongeveer 1 á 2 weken.
Ik begrijp uit het bericht van lagturk dat ik niet al te veel service hoef te verwachten en nog een hoop gedoe kan gaan krijgen om uiteindelijk het juiste toestel in handen te krijgen. Net waar ik op zat te wachten..

Belachelijk dat jij verzendkosten moet betalen om iets wat de verzender fout heeft gedaan terug te sturen.
Badge +4
Het bericht insinueerde dat we hier niet de waarheid vertellen, dat is niet waar. Dergelijke onrust stoken wordt niet echt gewaardeerd zoals je kunt begrijpen en is de reden dat ik het bericht verwijderd heb. Ik ben al met je in gesprek in een ander topic. Als je nog andere vragen heb beantwoord ik die met liefde daar. 🙂
Maurice dus ik kan me telefoon binnen 1 tot 2 weken verwachten ?
*** Bericht aangepast door Maurice van Tele2, meer informatie vind je in onze huisregels (7c,d,h) ***
En wendy ik ben echt geen moeilijk persoon de verzendkosten zit ik echt niet mee.. Het gaat mij er om hoe ze met je omgaan hier..
Normaliter bestel je iets en krijg je het zo opgestuurd( bij een ander bedrijf dan) tenminste dat verwacht je dan..en vooral als er nergens een waarschuwing is dat ze het niet op voorraad hebben.
En dan maken ze een fout, dat kan ik begrijpen maar, tot 2 keer toe dezelfde verkeerde bestelling verzenden en maar blijven volhouden dat het niet op voorraad is..Dan kan ik wel huilen...
Badge +4
Maurice dus ik kan me telefoon binnen 1 tot 2 weken verwachten ?

Klopt!
Badge +4
Iedereen die het gesprek met ons wilt aangaan is welkom een eigen topic aan te maken, daar gaan we graag met je in gesprek. Servicevragen stellen in het topic van een ander wordt gezien als topickaping en is niet toegestaan. Een topic openen doe je door hier te klikken.
Bedankt dan houd ik daar rekening
*** Bericht aangepast door Maurice van Tele2, meer informatie vind je in onze huisregels (7d,h) ***