beantwoord

Levering verlengd tele2 abonnement met telefoon

• 15 februari 2016
  • 2 reacties
  • 228 x bekeken

Hallo, Ik heb mijn sim-only abonnement verlengd naar een abonnement met een smartphone.
Nu is het mij niet helemaal duidelijk hoe het zit met de levering.
Moet ik thuis zijn met mijn paspoort, pinpas etc?
Of kan ik iemand anders laten open doen en tekenen.
Ik meen een verschil te merken in een nieuw abonnement, en een verlenging (omdat ze alles al een keer hebben gecontroleerd?)

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 19 februari 2016, 10:52

Beste hugo.terpstra,
Leuk om te horen dat je van een simonly naar een abonnement met toestel bent gegaan!
Dat vinden wij natuurlijk super leuk om te horen en ik hoop dat je straks helemaal happy bent met je nieuwe toestel :D

Hoe zit het met de levering vraag je je af... en terecht.
Het is zo dat het zal worden behandeld alsof het een nieuw abonnement is, zeker met betrekking tot de levering van het toestel.
Er zal, in overleg met jou, een afspraak worden gemaakt over de levering. Wij hopen natuurlijk dan dat je thuis bent, en dat je je kan identificeren en dat je je pinpas dan ook bij je hebt.
De bezorger vraagt dan om €0,01 te pinnen ter bevestiging. Gebruik hiervoor de pinpas die gekoppeld is aan je bankrekening waarmee je je hebt aangemeld.
Het klopt dat we alles al een keer hebben gecontroleerd, maar dit is de procedure met betrekking tot levering van een nieuw toestel bij een abonnement.

Wil je meer weten over de levering, kijk dan nog even hier alsjeblieft:
Levering - Tele2 Mobiel
Ik hoor het graag van je als je nog meer vragen hebt.

Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Niemand die dit weet? Ben benieuwd naar een reactie
Reputatie 6
Badge +5
Beste hugo.terpstra,
Leuk om te horen dat je van een simonly naar een abonnement met toestel bent gegaan!
Dat vinden wij natuurlijk super leuk om te horen en ik hoop dat je straks helemaal happy bent met je nieuwe toestel :D

Hoe zit het met de levering vraag je je af... en terecht.
Het is zo dat het zal worden behandeld alsof het een nieuw abonnement is, zeker met betrekking tot de levering van het toestel.
Er zal, in overleg met jou, een afspraak worden gemaakt over de levering. Wij hopen natuurlijk dan dat je thuis bent, en dat je je kan identificeren en dat je je pinpas dan ook bij je hebt.
De bezorger vraagt dan om €0,01 te pinnen ter bevestiging. Gebruik hiervoor de pinpas die gekoppeld is aan je bankrekening waarmee je je hebt aangemeld.
Het klopt dat we alles al een keer hebben gecontroleerd, maar dit is de procedure met betrekking tot levering van een nieuw toestel bij een abonnement.

Wil je meer weten over de levering, kijk dan nog even hier alsjeblieft:
Levering - Tele2 Mobiel
Ik hoor het graag van je als je nog meer vragen hebt.

Vriendelijke groet,
Ben