Levering verkeerde mobiele telefoon

• 18 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 419 x bekeken

Onlangs heb ik een nieuw abonnement mét Iphone 6 zilver besteld. Deze werd ook zeer snel geleverd. Máár... In tegenstelling tot de bestelde Iphone 6 zilver werd er een gouden geleverd. Na (meerdere malen) telefonisch contact te hebben opgenomen wordt mij verteld dat dit een bekend probleem is en dat ik het toestel aangetekend terug moet sturen en dat ik de kosten hiervan dan vergoedt kan krijgen. Waarom is dat dan zo dat als ik dit verzoek doe, dit wordt afgewezen? Het is een fout van Tele2 en daar moet ik dan voor betalen?

Vervolgens wordt me door een klantenservicemedewerkster beloofd dat zij de retourzending persoonlijk in de gaten houdt en direct na ontvangst een nieuwe voor me zal bestellen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Ik heb nog steeds niks gehoord over de status.

Daarnaast zijn we nu inmiddels 11 dagen verder nadat jullie de verkeerde telefoon terug hebben ontvangen en ik heb nog steeds geen nieuwe...
Hoe komt het dat dit zo lang duurt én er geen duidelijkheid gegeven kan worden wanneer er geleverd kan worden?

Ik zet bovenstaand op jullie Forum, omdat ik niet verder kom via de telefonische klantenservice en een klachtafhandeling blijkbaar 10 dagen zou duren (?) en dat wat mij betreft ook te lang is.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Volgens mij levert Tele2 geen IPhone toestellen. Heb je dit toestel rechtstreeks van Tele2 ontvangen of via andere aanbieder zoals Belsimpel, Studentmobiel etc? In dat geval dien je met die retailer contact op te nemen.
Ik heb dit toestel rechtstreeks bij Tele2 besteld. Via de "Verkoop" afdeling. In verband met nummerbehoud moest ik dat sowieso telefonisch bestellen. Daarbij... Ik HEB een Iphone 6 geleverd gekregen maar die was de verkeerde kleur. Dus ze leveren ze wel degelijk!

Volgens mij levert Tele2 geen IPhone toestellen. Heb je dit toestel rechtstreeks van Tele2 ontvangen of via andere aanbieder zoals Belsimpel, Studentmobiel etc? In dat geval dien je met die retailer contact op te nemen.
ok dan ben ik verkeerd geïnformeerd.
Geen idee of jij verkeerd geïnformeerd bent, maar als ik dit Forum een beetje doorlees op vergelijkbare ervaringen dan heb ik spijt dat ik het via Tele2 heb besteld. Nog even en ik overweeg om inderdaad alles maar te annuleren en het via een retailer te proberen. Misschien dat ik bij een retailer wél beter geïnformeerd word.

ok dan ben ik verkeerd geïnformeerd.
Ik werk niet voor Tele2 maar ben vaak op dit Klantenforum aanwezig en weet niet beter dan dat de IPhone alleen via retailers te bestellen is, vandaar dus mijn verbazing. Of je gaat annuleren is uiteraard jouw keuze en ik kan begrijpen dat je het zat wordt op deze manier.
Reputatie 7
Badge +5
Tele2 heeft geen contract met Apple en mag om die reden de iPhone niet aanbieden (actieve verkoop).
Als je er zelf om vraagt (telefonische verkoop) mag het weer wel, idem met verlengen (staan gewoon op de verlengpagina)
weet niet beter dan dat de IPhone alleen via retailers te bestellen is