Levering van mijn toestel

• 27 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 126 x bekeken

Ik heb op 17-10 mobiele abonnement aansluiting,en tot nu toe ik heb geen niks gehoord en duurt zo lang.wanneer leveren jullie mijn toestel want heb ik zo nodig.???

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Kan iemand mij beantwoorden.wanneer krijg ik het iphone6s???
Welcome to the club... Als je zoekt op t forum zal je zien dat er meerdere mensen wachten en ook nog voor een langere tijd..ik wacht al vanaf 6-10 en elke dag hoor ik verschillende wachttijden gister was het zelfa op voorraad in de ochtend:D en s'avonds werd ik voor gek verklaard toen ik dat zei..3 dagen geleden heb ik het zelfs ontvangen maar het was een foutje moest t weet terug sturen omdat het op mijn vrouw haar naam was...
Reputatie 4
Badge +3
Hoi hanie41,

Dit is een forum, geen chatkanaal. Heb je wel een orderbevestiging van ons ontvangen?
Zodra je toestel op voorraad is, neemt de OPD contact met je op voor een bezorgafspraak.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom
Ik weet het dat heen chat kanaal is. Ik heb al mijn abonnement geannuleerd.omdat duurt lang genoeg tot dat ik mijn toestel krijgen.
Reputatie 4
Badge +3
Jammer, hanie41! Dan ga ik het topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.