beantwoord

Levering van de Iphones

• 21 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 164 x bekeken

Hallo

Ik heb op het forum gezocht naar een reden voor de lange levertijden van de Iphones, maar helaas geen reden kunnen vinden.(in mijn geval gaat het om een Iphone 6s plus 32gb)
Dus daarom heb ik een nieuwe vraag heb geopend.
Ik vind het best raar dat het zo lang duurt en dat er als reden hiervoor word gegeven dat "Apple niet genoeg levert" nog vreemder.
Waarom ik het vreemd vind is dat ik meerdere mensen heb gesproken die bij andere providers zitten en die wel hun toestellen hebben binnengekregen. Zelfs op andere sites waar ik ook een Tele2 abonnement kan nemen zijn de Iphones gewoon op voorraad en direct leverbaar, en word het tevens ook netjes aangegeven als het tijdelijk niet leverbaar is.

Wat gaat er dan mis dat jullie zulke lange wachttijden hebben en de concurrenten niet?
Wilt Apple specifiek niet aan jullie leveren of is er gewoon iets anders aan de hand?
Wat is er echt aan de hand dat het zo lang duurt en er geen exacte data's worden gegeven voor de levertijd?
Waarom word het niet op de site aangegeven als je een abonnement verlengt dat het toestel niet op voorraad is?

Ik was tot nu toe altijd tevreden als klant van Tele2 alleen nu ik in dit situatie zit krijg ik er mijn twijfels over omdat, de eerlijkheid die iedereen wel zou verwachten, helaas ontbreekt.
Ik heb het over eerlijkheid want er word niet eerlijk omgegaan met gegevens wat jullie geven aan jullie klanten.
Klantenservice geeft 2 keer een andere data op en op de forum zie ik diverse data's maar het word niet korter.

Graag zou ik een antwoord willen op mijn vragen zodat ik weet waar ik aan toe ben.
En bespaar me aub de standaard copy+paste antwoorden, want zoals ik al zei ik heb de forum al doorgenomen.
Het enige wat ik wil is een echte reden voor de levertijden van de Iphones.

Vriendelijke groet,

LagTurk
icon

Beste antwoord door eric 21 oktober 2016, 08:59

Er worden steeds meer Iphones geleverd hoor. Apple raakt op stoom qua leveringen. Zie het grootte Apple toestel topic op dit forum:
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/levering-iphone-7-58873/index42.html#post360702
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er worden steeds meer Iphones geleverd hoor. Apple raakt op stoom qua leveringen. Zie het grootte Apple toestel topic op dit forum:
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/levering-iphone-7-58873/index42.html#post360702
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Lagturk,

Zoals Eric al aangeeft, hebben we een groot topic over de iPhone 7 en ik wil je daarom ook vragen om daar eventuele verdere vragen of opmerkingen te posten. Ik ga dit topic nu sluiten.

Groetjes Tom