Levering van de Iphone 6 Space Grey Tele2

• 24 maart 2016
  • 5 reacties
  • 401 x bekeken

Ik ontvang van jullie onderstaand:

Beste meneer Steenman,

We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons.

We houden contact.

Thomas Wolters
Manager Marketing

Verder lees ik allerlei verontruste klanten die al meerdere weken wachten op hun iphone. Ik zou erg graag willen horen van Tele2 wat de voorraad is en wanneer een ieder zijn telefoon krijgt. Het is toch niet zo moeilijk om dit uit te zoeken en te communiceren?

Hoor graag

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Dat zei Thomas Wolters 3/4 weken geleden ook tegen mij "We houden contact"
Hij zal wel geen beltegoed meer hebben of slecht bereik.
Ik heb mijn iphone nu een week geleden besteld, en ook hetzelfde mailtje gekregen. Ik denk dat we gewoon geduldig moeten wachten?? of er moet met meer informatie hierop gereageerd worden.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Steenman64,

We hebben op dit moment vertraging met de levering van de Iphone 6 toestellen. Hier lees je de laatste update. Wanneer wij meer informatie horen zullen wij dit ook meteen bekend maken.

Sorry voor het ongemak!
Groet, Trinh
De Klantenservice heeft mij verteld dat er op 25-03-2016 nieuwe iPhones binnenkwam, (gister dus, vrijdag). Dus misschien kun je een mail ontvangen na Pasen voor de levering van je iPhone 6. Want ik denk niet met Pasen veel mensen werken.

Groetjes,
Ruben
Ik kreeg gisteren een bericht dat er leverproblemen zijn in de fabriek en dat men het toestel zsm verwacht. Tele-2 vindt dit niet zo'n probleem. Men vindt dat "een aspect dat voor verbetering vatbaar is". Ik vind deze houding aan de nonchalante kant. Thomas Wolters weet als marketing manager toch ook dat bij een goede aanbieding veel toestellen worden afgenomen? Daar mag wel wat meer service voor geboden worden.