beantwoord

Levering toestel via OPD

• 2 februari 2016
  • 1 reactie
  • 231 x bekeken

Beste Tele2

Ik heb onlangs een nieuwe abbonoment aangeschaft inclusief nummerbehoud. Het betreft een abbo inclusief toestel. Nu heeft het OPD aan dat een levering buiten twee weken niet nodig is en de bestelling dan wordt geannuleerd. Ik ben echter pas begin maart terug in Nederlad wegens backpacken en zou dan graag mijn bestelling in ontvangst nemen. Ik kan ook niemand machtigen want heb alle relevante documenten meegenomen naar Azië. Mijn vraag is dus eignelijk, kunnen we mijn levering plannen op een dag in begin maart wanneer ik terug ben?

Het lijkt me stug omdat ik binnen twee weken de telefoon niet in ontvangst neem mijn bestelling geannuleerd wordt? Hij wordt de 28e van februari ook pas geactiveerd. Logistiek moet het toch geen probleem zijn de levering aantal weken uit te stellen?

Gr. Jo
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 7 februari 2016, 14:57

Hai Joey,

Hoe graag ik je ook wil helpen, kan ik hier helaas niets aan veranderen. Dit is puur een geautomatiseerd proces en daar kunnen wij niets aan veranderen.
Misschien is het een idee om contact op te nemen met OPD, of het mogelijk is om iemand te machtigen door middel van een kopie? Die kan je eventueel opsturen naar Nederland.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hai Joey,

Hoe graag ik je ook wil helpen, kan ik hier helaas niets aan veranderen. Dit is puur een geautomatiseerd proces en daar kunnen wij niets aan veranderen.
Misschien is het een idee om contact op te nemen met OPD, of het mogelijk is om iemand te machtigen door middel van een kopie? Die kan je eventueel opsturen naar Nederland.

Groetjes,
Rick