beantwoord

Levering toestel Tele2

• 1 maart 2016
  • 3 reacties
  • 272 x bekeken

Op 17-2 mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel (Samsung S6 Edge - groen). Ik kreeg dezelfde dag nog het volgende:

"We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons."

Op 25-02 gebeld met de klantenservice "vrijdag zou er een nieuwe levering telefoons binnen komen". Nu vandaag 01-03 nog steeds niets vernomen. Ik zou nu wel eens willen weten wanneer mijn bestelling binnen komt. De klanten beter informeren zou erg fijn zijn!

Wanneer kan ik mijn bestelling nou eens verwachten?
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 5 maart 2016, 13:04

Hoi AAGMuus,

Aangezien je reeds geholpen wordt omtrent dezelfde kwestie in een ander topic en het niet de bedoeling is meerdere topics omtrent hetzelfde onderwerp te openen zal ik deze sluiten.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Op 17-2 mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel (Samsung S6 Edge - groen). Ik kreeg dezelfde dag nog het volgende:

"We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons."

Op 25-02 gebeld met de klantenservice "vrijdag zou er een nieuwe levering telefoons binnen komen". Nu vandaag 01-03 nog steeds niets vernomen. Ik zou nu wel eens willen weten wanneer mijn bestelling binnen komt. De klanten beter informeren zou erg fijn zijn!

Wanneer kan ik mijn bestelling nou eens verwachten?

Als ik jou was zal ik toch echt nog even de klantenservice bellen want er zijn vandaag heel veel mensen geweest die een mail van de opd hebben gekregen om een bestel afspraak te maken voor dit toestel. Kaart dit vooral even aan.
Hai Jan,

Helaas kon de telefonist mij niet verder helpen.. Hij zei dat er inderdaad veel mensen een email hebben gehad. Maar ik heb nog geen e-mail gezien, ook niet in mijn spam... Hij kon mij niet verder zeggen wanneer het dan zou geleverd worden en hij kon ook niet zien wanneer de volgende lading binnen zou komen.

Best jammer dat ze daar geen inzicht in hebben.
Badge +4
Hoi AAGMuus,

Aangezien je reeds geholpen wordt omtrent dezelfde kwestie in een ander topic en het niet de bedoeling is meerdere topics omtrent hetzelfde onderwerp te openen zal ik deze sluiten.

Groetjes Maurice