beantwoord

Levering toestel/simkaart

• 22 februari 2017
  • 3 reacties
  • 189 x bekeken

vorige week een telefoon abbo afgesloten vervolgens duurt het 5 werkdagen voordat ze het binnekrijgen duurt het nog langer met het aansluiten van het abonnement hopelijk wordt dit gefixt ik wil de telefoon nog namelijk voor Vrijdag.
icon

Beste antwoord door eric 23 februari 2017, 08:47

Hoe zo werken ze niet mee? Je hebt een telefoon besteld die blijkbaar niet op voorraad was.

Zodra die er is krijg je een email van OPD, de bezorgservice. Dan kun je een afspraak maken voor levering bij je thuis of op een andere plaats. Dan vind ook de verificatie van je documenten plaats en pin je 1 cent.

ps
Als je nummerbehoud aanvraagt heeft trouwens je oude operator eerst nog 3 werkdagen om dat nummerbehoud goed te keuren of te weigeren. heb je al een porterings sms gehad met de definitieve bevestiging van een datum?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoe zo werken ze niet mee? Je hebt een telefoon besteld die blijkbaar niet op voorraad was.

Zodra die er is krijg je een email van OPD, de bezorgservice. Dan kun je een afspraak maken voor levering bij je thuis of op een andere plaats. Dan vind ook de verificatie van je documenten plaats en pin je 1 cent.

ps
Als je nummerbehoud aanvraagt heeft trouwens je oude operator eerst nog 3 werkdagen om dat nummerbehoud goed te keuren of te weigeren. heb je al een porterings sms gehad met de definitieve bevestiging van een datum?
Reputatie 3
Badge +1
Sommige mensen denken dat processen en levertijden niet voor hen gelden eric. Wel een duidelijke toelichting! Vraag me af of deze geaccepteerd wordt. Zo niet, weet je voldoende...
Reputatie 6
Badge
Hoi Samuel,

Ik zie dat je hier inmiddels een nieuw topic met nieuwe inzichten hebt geopend. Ik sluit dit topic daarom.

Groetjes, Frenk