Levering toestel als nummerbehoud (nog) niet is goedgekeurd

• 27 december 2016
  • 4 reacties
  • 135 x bekeken

Hallo,

Ik heb 21 december een bestelling geplaatst voor een abonnement + iPhone 7 met nummerbehoud. Nou is dat nummerbehoud niet goedgekeurd omdat dat pas over 2 maanden kan, maar ik vroeg me af wat er nu met mijn bestelling gebeurd. Kan de iPhone gewoon zo snel als mogelijk geleverd worden of wordt alles stilgezet tot het nummerbehoud kan worden goedgekeurd?

Met vriendelijke groet,
kelvinvds

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee, je zult eerst een order moeten plaatsen waarvan de nummerportering wordt goedgekeurd. Wanneer loopt je oude abonnement precies af? Want nummerbehoud kan tot exact 2 maanden van te voren.
Nee, je zult eerst een order moeten plaatsen waarvan de nummerportering wordt goedgekeurd. Wanneer loopt je oude abonnement precies af? Want nummerbehoud kan tot exact 2 maanden van te voren.

10 april 2017 loopt mijn huidige abonnement af, dat zou dus betekenen dat 10 februari mijn nummer over kan worden genomen door Tele2. Ik had bij het bestellen de eerst mogelijke datum geselecteerd (5 januari) voor nummerbehoud, niet wetende dat het pas 2 maanden voor afloop van mijn huidige abonnement kon. Kan ik ergens die datum veranderen? Of moet ik een deze bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen met 10 februari als datum?
Reputatie 5
Badge +3
Dag kelvinvds,

Neem anders even contact op met onze klantenservice: 020-754 4444
Zij kunnen meteen kijken wat mogelijk is.

Groet, Trinh
Reputatie 7
Badge
Je kunt vanaf 10 februari een betaling plaatsen waarbij je nummer per 10 april overgenomen kan worden, omdat je wel je oude contract moet uitzitten. Wil je sneller dan moet je bij je oude provider proberen om de resterende termijnen van je contract af te kopen.