beantwoord

levering telefoon

• 18 september 2019
  • 5 reacties
  • 163 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Beste lezer,
Kunt u inzicht geven wanneer mijn telefoon geleverd wordt (Huawei P30 lite white)? Inmiddels meer dan 3 weken geleden besteld en de levertijd op jullie site schommelt. Eerder kreeg ik elke week een update dat is gestopt.

Kijk uit naar de reactie (en de telefoon)
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 19 september 2019, 11:45

Hi TvR,

Wat vervelend dat je nu al 3 weken moet wachten op de Huawei P30 Lite White. Ik ben bang dat je hier nog op moet wachten door de enorme populariteit en de beperkte hoeveelheid toestellen die wij krijgen van Huawei.
We proberen klanten zo veel mogelijk per email op de hoogte te houden van de status van onze voorraad. En op onze site worden de levertijden genoemd, deze site wordt regelmatig bijgewerkt.

Ik heb er helaas geen zicht op wanneer je aan de beurt bent en jij je toestel mag ontvangen. Je ontvangt zo snel mogelijk een email van onze partner. Zij maken dan een bezorgafspraak met je. Nog even wachten dus, maar dan kun je helemaal los.

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 1
Beste lezer,
Kunt u inzicht geven wanneer mijn telefoon geleverd wordt (Huawei P30 lite white)? Inmiddels meer dan 3 weken geleden besteld en de levertijd op jullie site schommelt. Eerder kreeg ik elke week een update dat is gestopt.

Kijk uit naar de reactie (en de telefoon)
Alvast bedankt

Bij Tele2 hoef je geen concreet antwoord te verwachten over leveringen. Niemand binnen dit bedrijf kan je daarover iets zinnigs vertellen. Zie de vele topics op dit forum. Advies: annuleren die hap en kiezen voor een fatsoenlijke aanbieder en telco. Sterkte.
Reputatie 3
Badge
Hi TvR,

Wat vervelend dat je nu al 3 weken moet wachten op de Huawei P30 Lite White. Ik ben bang dat je hier nog op moet wachten door de enorme populariteit en de beperkte hoeveelheid toestellen die wij krijgen van Huawei.
We proberen klanten zo veel mogelijk per email op de hoogte te houden van de status van onze voorraad. En op onze site worden de levertijden genoemd, deze site wordt regelmatig bijgewerkt.

Ik heb er helaas geen zicht op wanneer je aan de beurt bent en jij je toestel mag ontvangen. Je ontvangt zo snel mogelijk een email van onze partner. Zij maken dan een bezorgafspraak met je. Nog even wachten dus, maar dan kun je helemaal los.

Gr, Bernadet
Hallo Bernadet,
Bedankt voor je reactie.
De site met levertijden schommelt alleen erg (dinsdag stond er 1 week) en gister 3 weken maar er staat bij besteldatum van de dag zelf en niet als je de telefoon 3 weken geleden hebt besteld. Dit is dus eigenlijk helemaal niet informatief. Toen ik heb bestelde stond er namelijk 1 week vanaf mijn bestel datum.

Ik wacht het dan maar af, bedankt voor je hulp
Reputatie 3
Badge
Onze voorraad wordt geregeld aangevuld maar blijkbaar ontvangen we te weinig toestellen om alle wachtenden in een keer te voorzien van een toestel.
Hierdoor moeten de levertijden op de site geregeld aangepast worden.

Super vervelend. Snap ik.
Reputatie 3
Badge
Omdat er geen reacties meer geplaatst zijn, sluit ik dit topic.

Nog een fijne dag 🙋