beantwoord

levering telefoon

• 11 juni 2018
  • 5 reacties
  • 317 x bekeken

goedendag ,

vandaag 11 juni 2018 heb ik de iphone 8 64gb gold besteld . nu kreeg ik via de mail een melding dat door de drukte levering langer kan duren en ik via een link de actuele verzendtijd kon zien , op die link staat dat er een beperkte hoeveelheid beschikbaar is .

wanneer ik via mijntele 2 kijk zie ik dat mijn telefoon momenteel niet beschikbaar is .

wat is momenteel de status van mijn verzending en mocht eventueel hij besteld moeten worden bij apple hoe lang duurt dat?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 11 juni 2018, 23:48

Op dit klantforum krijg je primair tips van andere klanten. Deze webshops leveren grote aantallen toestellen en hebben een actuele voorraad status en strak logistiek proces. Nummerbehoud is via die partijen ook mogelijk. Doe met de tip wat je wilt.
Apple is zeer terughoudend in het afgeven van leverdata en dus kan Tele2 dit ook niet precies aangeven. De beste schatting vind je via de link die Estherunlimited je al gaf.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Kijk hier voor de levertijden.

Wat je kunt doen wanneer je niet lang wilt wachten is : Bestelling annuleren via 020-754 4444 en nieuwe bestelling plaatsen bij Mobiel.nl of Belsimpel.
Meestal heb je dan je toestel binnen 1 dag in je bezit.
Dag,

Het gaat hier om een nummerbehoud abonnement .

En Zoals ik al in mijn eerdere bericht aangeef is het gene want bij op die link staat niet actueel en komt niet overeen met de informatie die ik ontvangen heb .

Overigens vind ik het erg apart dat ik meteen naar een andere provider word gestuurd.
Reputatie 7
Badge
Op dit klantforum krijg je primair tips van andere klanten. Deze webshops leveren grote aantallen toestellen en hebben een actuele voorraad status en strak logistiek proces. Nummerbehoud is via die partijen ook mogelijk. Doe met de tip wat je wilt.
Apple is zeer terughoudend in het afgeven van leverdata en dus kan Tele2 dit ook niet precies aangeven. De beste schatting vind je via de link die Estherunlimited je al gaf.
Reputatie 7
Badge
Dag,

Het gaat hier om een nummerbehoud abonnement .

En Zoals ik al in mijn eerdere bericht aangeef is het gene want bij op die link staat niet actueel en komt niet overeen met de informatie die ik ontvangen heb .

Overigens vind ik het erg apart dat ik meteen naar een andere provider word gestuurd.

Hoi Jasmijn

Ook bij retailers kun je een bestelling plaatsen met nummerbehoud.
Je wordt niet naar een andere provider gestuurd. Tele2 levert ook via wederverkopers hun abonnementen. Mobiel.nl en Belsimpel leveren in dat geval alleen de telefoon en dat gaat meestal aanzienlijk sneller.
Het was maar een voorstel hoor, je kunt ook blijven wachten of naar een Tele2 winkel stappen. Aan jou de keuze.......
Reputatie 6
Badge
Hoi jasmijnfokker

Welkom op het forum van Tele2,

Wat leuk dat je een toestel heb besteld bij ons!
Er zit inderdaad een langere levertijd op dit toestel, dit kun je bijhouden op de levertijden pagina.
Ik heb er geen zicht op wanneer Apple de toestellen exact gaan uitleveren

Groet Arjan