beantwoord

Levering telefoon

• 5 januari 2017
  • 4 reacties
  • 279 x bekeken

Hallo,
Mijn vader wilde vorige week donderdag de samsung galaxy s6 kopen (+ abbonement) in de winkel te Amersfoort. Deze telefoon was niet meer op voorraad en zou zo snel mogelijk besteld worden zodat wij hem in de winkel konden ophalen. Wij zijn nog steeds niet gebeld. Hoelang gaat dit ongeveer nog duren?

Graag z.s.m. antwoord

Mvg. B. van Dijk
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 6 januari 2017, 10:58

Hoi bvd2017,

Ik heb je gebruikersnaam even aangepast, omdat een telefoonnummer niet is toegestaan.
Onze winkels hebben een eigen voorraad met levertijden die mogelijk afwijken van die van de webshop. Ik adviseer je om even langs de winkel te gaan om te vragen wat de levertijd is.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi bvd2017,

Ik heb je gebruikersnaam even aangepast, omdat een telefoonnummer niet is toegestaan.
Onze winkels hebben een eigen voorraad met levertijden die mogelijk afwijken van die van de webshop. Ik adviseer je om even langs de winkel te gaan om te vragen wat de levertijd is.

Groetjes Tom
Hoi bvd2017,

Groetjes Tom

Dus ik moet langs gaan? Ik vind dat niet echt een goede service! Kunt u niet even naar de winkel bellen om het na te vragen, op zijn minst wat u kan doen...
Reputatie 4
Badge +3
Dat is helaas niet mogelijk, de winkels zijn telefonisch niet bereikbaar (ook niet voor mij als medewerker).
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom