Levering telefoon

• 16 november 2016
  • 1 reactie
  • 109 x bekeken

Op vrijdag 11 nov mijn abonnement verlengd van een sim only naar een abonnement met toestel. Was op voorraad dus ik zou hem snel krijgen. Kreeg direct een email met een bevestiging en een email van de koerier waar ik een datum kon aangeven. Helaas belde de koerier de dag van levering (dinsdag 15 nov) op dat er niets bezorgd zou worden omdat Tele2 een fout had gemaakt. Klantenservice gebeld die zei dat er niets aan de hand was en de telefoon gewoon zou komen. Afgewacht maar er kwam niets. Weer gebeld naar klantenservice. Konden niets voor mij doen, werd doorverbonden naar koerier op een lijn met 20 ct per min. Die zei weer dat zij niet konden doen en werd terugverwezen naar Tele2. Weer klantenservice (wachtrij 10 min) gebeld, 3e x inmiddels. Die medewerker zei dat in het systeem stond dat er inderdaad een fout door Tele2 was gemaakt en het toestel niet aan de koerier gezonden was. Nr 1 en 2 van de klachtenservice hebben mij dus voorgelogen. Hij zou het gaan regelen, maar kon wel 15 dagen duren. Daar nam ik geen genoegen mee. Uiteindelijk met nr 4 gesproken die excuses aanbood en het zou gaan regelen. Zou de dag daarop (woensdag 16 nov) de telefoon krijgen of hooguit een dag later. In ieder geval zou ik direct een bevestiging krijgen. Op woensdag 16 nov rond 12:00 uur nog geen bericht. Weer klantenservice gebeld (nr 5). Die kon alleen maar bevestigen dat levering was geblokkeerd en dat ik maar moest afwachten. Ondanks aandringen kon er geen indicatie gegeven worden wanneer ik bericht zou krijgen. Klachtformulier op de website ingevuld. Kreeg bevestiging dat ik binnen 30 dagen bericht krijg. Wat een ongelooflijke slechte service. Ben inmiddels helemaal klaar met Tele2. De klantenservice is duidelijk bedoeld als onneembare muur voor klanten om ze af te schrikken en moedeloos te maken. Als er iets mis gaat met een levering, meldt dat dan gewoon eerlijk en geeft duidelijkheid. Iemand alleen maar met een kluitje in het riet sturen door aan te geven dat je maar af moet wachten is een wanprestatie. Wellicht kan iemand via dit forum een advies geven hoe Tele2 tot levering te bewegen is.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag,

Wat jammer dat het zo is gelopen. Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres + postcode
Klantnummer

Vriendelijke groet,
Trinh