Op vrijdag maar even gebeld omdat ik nog niets vernomen had toen kreeg ik te horen dat zij niet op voorraad waren maar dat zij vrijdags binnen zouden komen en de telefoon uiterlijk maandag 02-02 geleverd zou worden.
Op zaterdag nog geen mail dus weer gebeld en toen kwam het verhaal a.s. maandag komen ze binnen en dus dinsdag wordt hij uitgeleverd. Vandaag via de live chat contact gehad en ja hoor nee vandaag komen ze binnen dus in de loop van de dag toch nog even gebeld en wat krijg ik te horen volgens de laatste update komen ze nu pas vrijdag binnen dus loop volgende week wordt hij uitgeleverd.
Nu was deze man zo vriendelijk om de 7 euro niet in rekening te brengen maar ik heb ondertussen geen vertrouwen meer in de informatie die tele2 geeft en overweeg dan ook om alles te stoppen. Dit komt heel erg amateuristisch over.
Beste antwoord door Ben van Tele2
Hoi mannen,
Fijn om te horen dat jullie allebei bericht hebben gehad en dat het toestel snel jullie kant op komt!
Super!
En natuurlijk onze excuses dat er enige vertraging was met de levering vanwege de voorraad.
Ik hoop dat jullie allebei veel plezier zullen hebben van de nieuwe telefoon!
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht
Fijn om te horen dat jullie allebei bericht hebben gehad en dat het toestel snel jullie kant op komt!
Super!
En natuurlijk onze excuses dat er enige vertraging was met de levering vanwege de voorraad.
Ik hoop dat jullie allebei veel plezier zullen hebben van de nieuwe telefoon!
Groet,
Ben