beantwoord

Levering Telefoon

• 2 februari 2015
  • 16 reacties
  • 300 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 7 reacties
Afgelopen woensdag mijn abonnement verlengd in combinatie met een telefoon. De medewerker aan de telefoon controleerde de voorraad en vertelde dat er nog 17 stuks waren. Ik zou een mailtje krijgen van PostNL over de bezorging.
Op vrijdag maar even gebeld omdat ik nog niets vernomen had toen kreeg ik te horen dat zij niet op voorraad waren maar dat zij vrijdags binnen zouden komen en de telefoon uiterlijk maandag 02-02 geleverd zou worden.
Op zaterdag nog geen mail dus weer gebeld en toen kwam het verhaal a.s. maandag komen ze binnen en dus dinsdag wordt hij uitgeleverd. Vandaag via de live chat contact gehad en ja hoor nee vandaag komen ze binnen dus in de loop van de dag toch nog even gebeld en wat krijg ik te horen volgens de laatste update komen ze nu pas vrijdag binnen dus loop volgende week wordt hij uitgeleverd.
Nu was deze man zo vriendelijk om de 7 euro niet in rekening te brengen maar ik heb ondertussen geen vertrouwen meer in de informatie die tele2 geeft en overweeg dan ook om alles te stoppen. Dit komt heel erg amateuristisch over.
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 5 februari 2015, 16:51

Hoi mannen,
Fijn om te horen dat jullie allebei bericht hebben gehad en dat het toestel snel jullie kant op komt!
Super!
En natuurlijk onze excuses dat er enige vertraging was met de levering vanwege de voorraad.
Ik hoop dat jullie allebei veel plezier zullen hebben van de nieuwe telefoon!

Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Hallo,

Om welke telefoon gaat dit? Ik heb namelijk dinsdag 28 januari mijn abbonement verlengd en ik heb de simkaart wel ontvangen alleen mijn telefoon nog niet!
Ik heb de lg g3 besteld.

Gr paul
Hoi Paul,

Ik heb ook de Lg G3 besteld en inderdaad de sim heb ik al. Ik heb dit telefonisch geregeld er werd verteld dat hij gewoon op voorraad was.

Gr. Ed
Heb net ook een live chat gehad met ilona.
Ze zei dat ze niet kon zien wanneer deze leverbaar is.
Ik ga morgen klantenservice bellen.
Hou je op de hoogte.
Dat bedoel ik je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Ik vind dat de afhandeling geen schoonheidsprijs verdient. Ik hoor van je.
Ik ben inderdaad niet gewend van tele2 ook niet even een berichtje! Je hoort morgen van me
Ik heb contact gehad, donderdag of vrijdag worden ze verstuurd naar de klanten
Nou laten we het hopen. Zodra ik een bezorginsmail ontvang laat ik het weten.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi paul074 en edbl,
Bedankt voor het opstarten van dit topic.
Ik lees dat jullie in dezelfde fase zitten en dat jullie allebei een LG G3 toestel hebben besteld. Mooie telefoon!
Ik hoop ook natuurlijk dat jullie deze snel mogen ontvangen.
Paul074, je zegt dat je contact hebt gehad en dat je donderdag of vrijdag het toestel zal ontvangen.

Aan beide vraag ik jullie het in de gaten te houden.
Als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt dan hoor ik het graag van je.
Mocht er vrijdag nog geen bericht zijn gekomen, dan ga ik het laten onderzoeken.
Ik hou het bericht in de gaten, dus ik kom snel bij jullie terug als er een reactie komt.

Groeten,
Ben
Reputatie 7
Badge +5
Als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt dan hoor ik het graag van je.
Donderdag versturen betekent dat ze nu in huis zijn (inboeken enzo)
Vrijdag misschien versturen betekend dat er nog niets binnen is en ook niet weten óf het morgen binnen komt.
Dus nee, er klopt iets niet anders had je nu bevestigd dat ze binnen zijn én verstuurd worden.
Ben het is toch vreemd dat jullie geen exacte datum weten en de mensen op de klantenservice uitspraken doen die nergens op gebaseerd zijn. Wij hebben alles ondergebracht bij tele2 masr dit valtheel erg tegen.
De telefoons zouden bij jullie donderdag of vrijdag binnenkomen.
Wij zouden deze dan uiterlijk maandag ontvangen. Als ik zaterdag nog niks ontvangen heb op de mail laat ik je het weten.
Ik heb zojuist bij de klantenservice nagevraagd of er al wat meer bekend is maar het enige wat zij kunnen zien is dat de geplande uitlevering uiterlijk 9-2 is het lijkt wel een kopie antwoord van afgelopen week alleen toen met de datum 2-2. Waarom krijg je toch geen duidelijk antwoord.
Hoi paul ik zie net dat dit ook in jouw bericht staat.
Ik heb berichr. Als alles goed gaat krijg ik hem morgen!
Ik krijg het ook net binnen en als het goed gaat krijg ik hem zaterdag.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi mannen,
Fijn om te horen dat jullie allebei bericht hebben gehad en dat het toestel snel jullie kant op komt!
Super!
En natuurlijk onze excuses dat er enige vertraging was met de levering vanwege de voorraad.
Ik hoop dat jullie allebei veel plezier zullen hebben van de nieuwe telefoon!

Groet,
Ben