vraag

Levering Tele2

• 5 februari 2018
  • 16 reacties
  • 247 x bekeken

Ik heb 17 januari een nieuw abbonement besteld met een Samsung S7 Pink. Er werd mij via de mail verteld dat deze niet op voorraad is en zo snel mogelijk wordt geleverd. Maar nu wacht ik al 3 weken. Enig idee of ik nog veel langer moet wachten? Wil graag zo snel mogelijk mijn mobiel.

16 reacties

Reputatie 7
Badge
Ik heb 17 januari een nieuw abbonement besteld met een Samsung S7 Pink. Er werd mij via de mail verteld dat deze niet op voorraad is en zo snel mogelijk wordt geleverd. Maar nu wacht ik al 3 weken. Enig idee of ik nog veel langer moet wachten? Wil graag zo snel mogelijk mijn mobiel.

Hoi Kayleigh

Je hebt dus al 3 weken niets meer gehoord over je bestelstatus?
Wat vervelend zeg....
Heb je er al over gebeld met de klantenservice?

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/leverproces-van-tele2-mobiel/

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/status-van-mijn-bestelling/

Je kunt eens kijken hier naar de levertijden. 3 weken wachten is wel heel lang. Te lang eigenlijk.
Wat je het beste kunt doen als blijkt dat Tele2 niets laat horen en het wachten nog langer gaat duren is het volgende: De lopende bestelling annuleren bij de klantenservice 020-754 4444 en dezelfde bestelling opnieuw plaatsen bij Belsimpel of Mobiel. nl
van hen krijg je gegarandeerd als op hun site staat op voorraad binnen 24 uur je bestelling wel thuis. Succes en straks veel plezier met je nieuwe Samsung

Hoi Kayleigh

Je hebt dus al 3 weken niets meer gehoord over je bestelstatus?
Wat vervelend zeg....
Heb je er al over gebeld met de klantenservice?

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/leverproces-van-tele2-mobiel/

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/status-van-mijn-bestelling/

Je kunt eens kijken hier naar de levertijden. 3 weken wachten is wel heel lang. Te lang eigenlijk.
Wat je het beste kunt doen als blijkt dat Tele2 niets laat horen en het wachten nog langer gaat duren is het volgende: De lopende bestelling annuleren bij de klantenservice 020-754 4444 en dezelfde bestelling opnieuw plaatsen bij Belsimpel of Mobiel. nl
van hen krijg je gegarandeerd als op hun site staat op voorraad binnen 24 uur je bestelling wel thuis. Succes en straks veel plezier met je nieuwe Samsung

Ik heb wel wekelijks een mail gekregen dat hij nog steeds niet binnen is. Maar geen concreet antwoordt wanneer ik hem kan verwachten of hoelang ik ongeveer nog moet wachten. Ik zal vanmiddag nog wel eens bellen. Of hij op voorraad is weet ik niet.
ik wacht ook al 3 weken op dezelfde telefoon Samsung S7 Pink
heb m ook al geanuleerd via klantenservice en opnieuw besteld maar nog niks ( ook geen update)
terwijl er stond voor 23:00 besteld morgen in huis
Reputatie 7
Badge
ik wacht ook al 3 weken op dezelfde telefoon Samsung S7 Pink
heb m ook al geanuleerd via klantenservice en opnieuw besteld maar nog niks ( ook geen update)
terwijl er stond voor 23:00 besteld morgen in huis

Bel even de klantenservice en annuleer desnoods nogmaals als het toestel weer op zich laat wachten. Opnieuw bestellen doe je dan bij Belsimpel.nl zij leveren binnen 1 dag
Vandaag weer een mail gekregen over dat hij nog steeds niet binnen is. Ik wordt hier nogal moedeloos van.
Vandaag weer een mail gekregen over dat hij nog steeds niet binnen is. Ik wordt hier nogal moedeloos van.

Je snelste optie is annuleren en een leverancier kiezen die wel netjes levert. Mobiel.nl is zeker aan te raden.
Reputatie 7
Badge

En als hij dan eindelijk binnen is krijg je mail van de bezorgdienst OPD om bezorgafspraak te maken wat ook weer paar dagen tot week kan duren.
Als je eens rondkijkt in dit forum merk je al snel dat dit heel vaak zo gaat bij Tele2.
Wil je je telefoon snel in bezit hebben dan annuleer je bestelling. Mobiel.nl en Belsimpel.nl leveren binnen 24 uur

En als hij dan eindelijk binnen is krijg je mail van de bezorgdienst OPD om bezorgafspraak te maken wat ook weer paar dagen tot week kan duren.
Als je eens rondkijkt in dit forum merk je al snel dat dit heel vaak zo gaat bij Tele2.
Wil je je telefoon snel in bezit hebben dan annuleer je bestelling. Mobiel.nl en Belsimpel.nl leveren binnen 24 uur

Maar aangezien ik mijn mobiel in 1x moet betalen is het voor mij veel duurder om daar te bestellen. Maar denk dat ik maar meteen bij tele2 wegga als het er zo aan toe gaat. Nu kan het nog
Ik weet ook niet of een Tele2 winkel me verder kan helpen?
Reputatie 7
Badge

Maar aangezien ik mijn mobiel in 1x moet betalen is het voor mij veel duurder om daar te bestellen. Maar denk dat ik maar meteen bij tele2 wegga als het er zo aan toe gaat. Nu kan het nog

Weet je zeker dat bij Belsimpel bestellen duurder is? Je kunt daar ook de telefoon bestellen met hetzelfde abonnement en via je abonnement in 24 maanden betalen net als bij Tele2 zelf. Welk abo wil je bij je telefoon hoeveel data en hoeveel minuten ?
Reputatie 5
Badge +2
@KayleighF

Als de betreffende winkel 'm op voorraad heeft zou je 'm in principe gewoon gelijk mee moeten kunnen krijgen (mits je de telefoon gelijk ter plaatste betaald als ik het niet mis heb). Mocht je in een stad / drop / gehucht / mengeling van huisjes wonen waar een Tele2 winkel zit dan zou je altijd voor de gein eens even naar binnen kunnen lopen om dat na te vragen.
Ik ben nu aan het overwegen om gewoon een los toestel te bestellen bij een andere webwinkel. Maar mijn bedenktijd van 14 dagen is voorbij. Hoe annuleer ik het dan alsnog?
Reputatie 7
Badge
Ik ben nu aan het overwegen om gewoon een los toestel te bestellen bij een andere webwinkel. Maar mijn bedenktijd van 14 dagen is voorbij. Hoe annuleer ik het dan alsnog?

Klantenservice bellen. Annuleren wegens te lange wachttijd

De bedenktijd bij een bestelling met een fysiek product gaat pas in als het product ontvangen is. Zie ook consuwijzer. Kortom, je bedenktijd is nog niet ingegaan.
Reputatie 7
Badge +4

Loop inderdaad daar even binnen om te kijken of zij dst toestel op voorraad hebben. Dan kunnen ze ook je abonnement in orde maken.
Reputatie 7
Badge

Loop inderdaad daar even binnen om te kijken of zij dst toestel op voorraad hebben. Dan kunnen ze ook je abonnement in orde maken.

Dat is natuurlijk nog een optie. Zou fijn voor je zijn.
Mocht daar ook geen voorraad zijn, kunnen ze de hele bestelling misschien gelijk voor je terugdraaien. Ben heel benieuwd. Duim voor je!

Reageer