beantwoord

Levering Sony Xperia XZ

• 10 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 265 x bekeken

Hallo,

Ik heb een hele tijd geleden de blauwe sony xperia XZ besteld.
maar wanneer is nou de exacte levertijd / verwachte datum wanneer deze geleverd kan worden, ik lees namelijk verschillende antwoorden, en echt duidelijkheid is er niet.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 10 oktober 2016, 20:35

Hoi sabrina1989,

Als een toestel niet voorradig is kan ik helaas niet zien wanneer jij het zult ontvangen. Mocht je niet langer willen wachten en de voorkeur geven aan een ander toestel, bel dan even de saleslijn: 0800-1602.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Afgelopen weekend heb ik gebeld met de klantenservice omdat ik mij hetzelfde afvroeg.
Waar het op neer komt is dat andere providers op de één of andere manier voorrang hebben op de levering van telefoons. De medewerker heeft tegen mij gezegd dat ze in alle eerlijkheid niet kon zeggen wanneer de telefoons geleverd gaan worden omdat ze het botweg niet weten.

Niet bepaald een leuk antwoord, maar hopelijk een beetje duidelijk.
ik lees verschillende berichten erover ... de andere providers zitten met het zelfde probleem.
zelfs dat de levertijd tot ergens november gaat duren of zelfs in het ergste geval december.
Badge +4
Hoi sabrina1989,

Als een toestel niet voorradig is kan ik helaas niet zien wanneer jij het zult ontvangen. Mocht je niet langer willen wachten en de voorkeur geven aan een ander toestel, bel dan even de saleslijn: 0800-1602.

Groetjes Maurice
ik heb vanmiddag een mail gehad en vrijdag krijg ik hem binnen!! sneller als verwacht dus dat lucht enorm op:D
Badge +4

Super! Dan laat ik het topic nog even open. Laat je weten of je het vrijdag inderdaad binnenkrijgt? 😃
Badge +4
Aangezien ik niets meer van je vernomen heb doe ik de aanname dat alles goed is en zal ik dit topic sluiten.