beantwoord

Levering simkaart

• 13 mei 2018
  • 7 reacties
  • 192 x bekeken

Woensdag 2 mei heb ik bij jullie een Sim Only abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Nummerbehoud is dezelfde dag nog goedgekeurd. De simkaart zou binnen 5 werkdagen verstuurd worden. Ik wacht nu al bijna 2 weken tot mijn simkaart binnen is. De simkaart is 9 mei ook al geactiveerd, waardoor ik sinds dien niets meer met mijn eigen simkaart kan; bellen, gebeld worden, sms'en of sms'jes ontvangen. Ik wil graag mijn nieuwe simkaart zo snel mogelijk in huis hebben, want ik wil wel bereikbaar zijn. Hoe lang moet ik nog wachten op mijn simkaart?

Ook vroeg ik mij af of ik ook moet betalen voor de diensten terwijl ik mijn simkaart nog niet heb en er dus ook geen gebruik van kan maken.
icon

Beste antwoord door eric 13 mei 2018, 22:22

Theo bedoeld dat hier op het forum je praat met mede klanten. Wij kunnen niet in systemen kijken. Directe klantenservice biedt Tele2 alleen telefonisch en die zijn morgenochtend weer open. Dan kun je ze bereiken en een nieuwe kaart aanvragen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Bel morgen meteen!
Reputatie 7
Badge +4
Theo bedoeld dat hier op het forum je praat met mede klanten. Wij kunnen niet in systemen kijken. Directe klantenservice biedt Tele2 alleen telefonisch en die zijn morgenochtend weer open. Dan kun je ze bereiken en een nieuwe kaart aanvragen.
Ja dat is dus het probleem, staat ook vermeld in mijn vraag, ik kan niet bellen. Je kan voor de rest ook op weinig manieren contact zoeken met Tele2. Ik heb het nu geprobeerd op Facebook, hopen dat ik daar reactie krijg.
Reputatie 7
Badge
Ja dat is dus het probleem, staat ook vermeld in mijn vraag, ik kan niet bellen. Je kan voor de rest ook op weinig manieren contact zoeken met Tele2. Ik heb het nu geprobeerd op Facebook, hopen dat ik daar reactie krijg.

Je kunt ook bij de virtuele assistent intypen: ik wil een medewerker spreken.
Dan kun je chatten en je vraag stellen.
Maar er zit een weekend en Hemelvaartsdag tussen je aanvraag. Kan goed zijn dat je simkaart morgen binnen is.
Oke dan wacht ik morgen nog even af en anders probeer ik het andere even. Dankjewel Esther!
Reputatie 6
Badge +1
Maandag geen postbezorging. Alleen pakjes.
Reputatie 6
Badge
Hoi Ilsemarina,

Wat gek dat je je simkaart niet hebt ontvangen, hij staat hier als verzonden.

Kun je me nog even je adresgegevens sturen? dan kan ik zien of ze overeenkomen met ons systeem.
Je kan dit doen via :Privébericht naar Arjan

Groet Arjan