Levering Simkaart

  • 7 mei 2016
  • 2 reacties
  • 112 x bekeken

22 april jongsleden heb ik een sim-only abbonement besteld bij Tele 2.
Afgelopen maandag kreeg ik een mail met de vraag of ik mijn sim kaart wou activeren binnen 7 dagen.
Alleen hiervoor ben ik dus wel de simkaart nodig die nog niet geleverd is.
Graag zou ik dus willen weten hoe het ervoor staat met de levering van mijn sim-kaart.

M.v.g.
Martijn Buschers

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt beter de klantenservice bellen. Die kunnen direct zien of er al iets is verstuurd. Op het forum zitten klanten en die kunnen niks inzien.

020 7544444
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Martijn,
Je mag zeker de tel.klantenservice bellen, zoals eric je adviseert.
Ik kan je ook helpen, maar door drukte op het Forum hebben we een kleine achterstand.
Mocht willen dat ik er nog verder naar moet kijken, kan je me je gegevens sturen.

Een privébericht alsjeblieft met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben